نیروهای آل خلیفه عضو جمعيت امل را ربوده اند

نیروهای آل خلیفه عضو جمعيت امل را ربوده اند
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 - 21:18

دبير جمعيت عمل اسلامي بحرين (امل) تأکید کرد، نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه "هشام الصباغ" از اعضاي اين جمعيت را ربوده اند و از سرنوشت وی هیچ خبری در دست نیست.

"رضوان الموسوي" روز سه شنبه در گفت وگو با شبكه العالم، با انتقاد از اظهارات وزير دادگستري که مدعی شده الصباغ مجرم است و قانون را نقض کرده، خاطرنشان كرد: اگر همانطور که مقامات مدعی هستند، الصباغ مرتكب جرم شده باشد، بايد به جرم وی طبق سازوكارهاي قانوني و حقوقي رسیدگی شود.
وي ادامه داد: هشام الصباغ جمعه گذشته ربوده شد و باید طبق قانون 48 ساعت بعد وي يا آزاد مي شد و يا او را به دادستاني كل تحويل می دادند؛ اما تا امروز هيچ خبري از الصباغ در دست نيست و وكلا نيز موفق به ديدار با او نشده اند.
الموسوي تاكيد كرد رفتاري كه با الصباغ صورت گرفت نقض آشكار قوانين و حقوق بشر است و هيچگونه توجيه واقعی براي بازداشت مخفيانه او بدون آن كه خبري از وضعيتش منتشر شود، وجود ندارد.
وي با بیان اینکه جمعیت امل یکی از گروه‌های سیاسی رسمی بحرین است که در وزارت دادگستری ثبت شده، افزود: هشام الصباغ عضو جمعيت عمل اسلامي بحرين و از چهره سرشناس و معروفي است كه با مردم و همه اقشار جامعه ارتباط داشت.

FF-30-14:39

پربیننده ترین خبرها