ناامیدی دشمن از تنهایی سوریه پس از سخنان نصرالله

ناامیدی دشمن از تنهایی سوریه پس از سخنان نصرالله
پنج‌شنبه 12 ارديبهشت 1392 - 15:29

دمشق (العالم) - معاون وزير اطلاع رساني سوريه بر اهميت سخنراني سيد حسن نصرالله دبير كل حزب الله لبنان درباره سوريه تاكيد كرد و گفت این اظهارات ، تاثيرات عمده اي در زمينه هاي مختلف دارد.

خلف المفتاح در مصاحبه با شبكه خبري العالم ، اظهارکرد: دشمن صهيونيست فكر مي كند كه سوريه تنهاست و مي تواند  طرف هاي مقاومت را منزوي كند ، اما سخت در اشتباه است.

المفتاح افزود: سخنراني سيد حسن نصرالله ، مهم و با مفهوم بود و از نظر زمان بندي هم در شرايطي بسيار حساس ايراد شد و درآن نه تنها جنبه نظامي ؛ بلكه ساير جنبه هاي معنوي و رواني نيز بايد مورد توجه قرار گيرد زيرا در ابعاد مختلف رسانه اي و رواني ايراد شد.

وي بر لزوم اعاده موازنه رواني و معنوي در جبهه مقاومت تاكيد كرد و گفت: اين مساله درسخنراني دبير كل حزب الله كاملا" مشهود بود؛ زيرا اين درگيري فقط سوريه را شامل نمي شود بلكه همه محورهاي مقاومت از جمله ايران ، لبنان و بخش هايي از اروپا را هم در بر می گیرد.

وي ادامه داد اسرائيلي ها همه تلاش خود را به كار مي گيرند تا از بحران سوريه نهايت بهره را ببرند و نيز سعی دارند تا اوضاع را به گونه اي خلاف واقعيت جلوه دهند ، به همين دليل دراين بخش ، سخنراني سيد حسن نصرالله مبني براينكه جبهه مقاومت در نهايت آمادگي است ، كاملا" واضح و مشخص بود.

المفتاح همچنين گفت ارتش سوريه همچنان از لحاظ راهبردی، متوجه دشمن صهيونيست است و سلاح هاي بازدارنده راهبردی را در مقابله با اين دشمن دراختيار دارد و شايد آنچه كه اكنون در زمينه استفاده از سلاح شيميايي و غيره در سوريه رخ مي دهد ، هدف اساسي براي رسيدن اسرائيل به خواسته هايش است و مساله دوم ، تلاش براي سلب بازدارندگي راهبردی از سوريه از طريق متهم كردن اين كشور به دراختیار داشتن سلاح هايي غیر متعارف است كه بايد از طريق طرف هاي خارجي اعم از آمريكا يا غيره هدف قرار گيرد.

وي ادامه داد رئيس جمهوري آمريكا نيز به نوبه خود از تغيير قاعده هاي بازي سخن گفت، اما سيد حسن نصرالله اعلام کرد كه وقتي دشمن از خطوط قرمز كه همان تهديد سوريه است ، تجاوز مي كند ، اين ما هستيم كه قوانين بازي را تغيير مي دهيم.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها