رکوردداران "جهاد نکاح" در جمع تروریست‌ها در سوریه

رکوردداران
دوشنبه 23 ارديبهشت 1392 - 22:50

در پی صدور فتوای شرم آور جهاد نكاح از سوی مفتیان وهابی، برخی منابع خبری گزارش می دهند که ازدواج با تروريست های حاضر در سوريه، از اولويت هاي امروز زنان "جهادگر"! به شمار مي رود، تا جایی كه مشاركت در اين جهاد، به يك واجب ديني (!) براي برخي از عناصر مسلح وابسته به گروه هاي تروريستي و شبه نظاميان وابسته به گروه موسوم به " ارتش آزاد "تبديل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، بعد از صدور فتواها و دستوراتي درخصوص وجوب جهاد نكاح از سوي برخي از روحانيون سلفي وهابی خطاب به گروه هاي مسلح سوريه و زنان و دختران موسوم به "جهادگر" در دیگر کشورها، اطلاعاتي از منابع وابسته به ارتش آزاد و گروهك تروريستي جبهه النصره درخصوص "بهترين مبارزان" در ميدان نبرد منتشر شده است و در اين آمار، از اسامي بهترين مربيان آموزش نظامي گرفته تا بهترين مبارزان زن و مرد و حتی رکوردداران جهاد نکاح نیز مشاهده مي شود.


به نوشته سایت "خبر پرس" در این گزارش ها، اسامي بسياري از معروف ترين تروريست هايي كه در همۀ زمينه ها تخصص دارند، منتشر شده است و از جمله ليست هايي كه به دست آمده و بعدا" منتشر خواهد شد، فهرست شرکت کنندگان در جهاد نكاح بود و در اين ميان "ام متعب"، زن عرب تبار كه اصالتاً سوري است و بر اساس فتواي شيخ محمد العريفي در جهاد نكاح در سوريه شركت كرده، از زناني بود كه بيشترين مشاركت را در جهاد نكاح داشت و پس از آن "ام البراء"، دختر 13 ساله تونسي، رتبه دوم را در جهاد نكاح كسب كرده است.


شيخ "محمد العريفي" كه فتواي جهاد نكاح را صادر كرده است، بعد از اينكه فتواي او در محافل عربي و اسلامي جنجال به پا كرد، حرفش را پس گرفت و در چندين تریبون مدعی شد كه وي چنين فتوايي را صادر نكرده است.


درحالي كه العريفي پس از جنجال به پا شده فتواي خود را پس گرفته، كساني كه اين فتوا موجب خرسندي آنان شده و به آن عمل می کنند، به حرام شدن آن متقاعد نشدند و هنوز هم بسياري از تروريست ها از یک سو؛ و زنان و دختران تاثیر گرفته از افکار سلفی و وهابی از سوی دیگر؛ براي شركت در جهاد نكاح به سوريه مي روند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها