تبریک بیش از 80 شخصیت اردنی به سید حسن نصرالله

تبریک بیش از 80 شخصیت اردنی به سید حسن نصرالله
چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 09:24

89 شخصیت اردنی در نامه ای به دبیرکل حزب الله لبنان، روز مقاومت و آزاد سازی را به وی تبریک گفته و جنگ در کنار نظام سوریه را "واجب حتمی" دانستند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در این نامه که نظامیان عشایر مختلف، نمایندگان فعلی و سابق پارلمان و شماری از دانشگاهیان اردنی از امضا کنندگان آن هستند، سالروز پیروزی مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و مزدوران آن در سال 2000 و آزادی بیشتر اراضی لبنانی از دست اشغالگران به سید حسن نصرالله تبریک گفته شده است.
این شخصیتهای اردنی تأکید کردند که درباره مواضع شجاعانه سید حسن نصرالله در مراسم روز آزادی و مقاومت و اعلام حضور مقاومت در کنار ارتش سوریه در مقابل حملات تکفیری‌ها که از سوی ائتلاف آمریکایی – ترکی – عربی – و صهیونیستی حمایت می شوند، احساس سربلندی و افتخار می کنند.
در این نامه آمده است: جنگ یاران حزب الله در کنار نیروهای ارتش سوریه برای همه نیروهای ملی عربی "واجب حتمی" است .. چرا که این کار به معنای دفاع از قلعه پایداری و مقاومت و زندگی مدنی و تکثر گرایی در سوریه است.
این شخصیتهای اردنی خاطرنشان کردند پایبندی به کشور مقاوم سوریه و خون شهیدانی که در سوریه به زمین ریخته شده، بیانگر آن است که 25 مه 2000 فقط یک سالگرد نیست، بلکه خط مشی و راهی است که همچنان ادامه دارد.
شخصیتهای اردنی خاطرنشان کردند، حمایت حزب الله از سوریه موجب می شود که ائتلاف شر آمریکایی – صهیونیستی – مرتجع نفتی - تکفیری به صورت پی در پی شکست بخورد، و همچنین موجب تأسیس خاورمیانه ای جدید خواهد شد که در آن جایی برای مزدوران و مرتجعان و توطئه های آنان نخواهد بود.

پربیننده ترین خبرها