14كشته و زخمي درخشونت هاي عراق

14كشته و زخمي درخشونت هاي عراق
يکشنبه 12 خرداد 1392 - 08:56

حملات تروریستی در شهرهاي مختلف عراق به كشته شدن چهار نفر از جمله دو افسر ارشد ارتش و زخمي شدن 10 نفر ديگر منجر شد.

به گزارش روز یکشنبه پايگاه خبري شبكه العالم، يك منبع در پليس عراق گفت: افراد مسلح ناشناس دیروز سوار بر يك دستگاه خودرو غير نظامي به سوي سرتيپ احمد ابراهيم افسر بلندپايه وزارت دفاع و يكي از همراهانش در بازار "باب السراي" در مركز موصل در 400 كيلومتري شمال بغداد تيراندازي كردند و بعد از كشتن آنان از محل گريختند.
اين منبع خاطرنشان كرد: يك گروه مسلح ناشناس نيز شنبه شب با استفاده از سلاح مجهز به صدا خفه كن به سوي يك افسر ارتش عراق نزديك خانه اش در منطقه "حي الشهدا" در جنوب فلوجه در 50 كيلومتري غرب بغداد تيراندازي كرد و وي را كشت.
همچنين بر اثر انفجار بمب در مسير گشتي پليس عراق كه شنبه شب در شمال موصل رخ داد يك نيروي پليس كشته و يك نفر ديگر زخمي شد.
بنابر اين گزارش نجات اثيل النجيفي استاندار نينوا از توطئه ترور در غرب موصل مركز اين استان جان سالم به در برد و در اين حادثه تروريستي به كسي آسيبي نرسيد.
النجيفي سومين استاندار عراق است كه ظرف 72 ساعت گذشته از حادثه ترور جان سالم به در مي برد و پيش از اين احمد عبدالله عبدالجبوري استاندار استان صلاح الدين و قاسم الفهداوي استاندار الانبار از حادثه ترور جان سالم به در برده بودند.
از سوی دیگر بر اثر انفجار دو بمب در دو منطقه جداگانه در شهرك المقداديه در 120 كيلومتري شمال شرق بغداد نه نفر زخمي شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها