گزارش العالم از پیشروی ارتش سوریه در بیت سحم دمشق

دوشنبه 13 خرداد 1392 - 21:58

دمشق، العالم - خبرنگار شبکه خبری العالم از ادامه درگیری ها در جبهه بیت سحم- سیدی مقداد در حومه دمشق و پیش روی ارتش به سوی میدان "الجمل" در مرکز این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم از سوریه، نیروهای ارتش  این کشور با استقرار در چند ساختمان مشرف به میدان الجمل، در تدارک سیطره کامل بر این مناطق هستند.

یک فرمانده نظامی سوری به خبرنگار شبکه العالم گفت: درگیری ها در این منطقه همچنان ادامه دارد و ممکن است تا چند ساعت آینده به میدان الجمل برسیم و منطقه بیت سحم را منطقه ای امن اعلام کنیم.

از سوی دیگر تروریست های مسلح حاضر در سوریه که پیشروی های ارتش این کشور عرصه را بر آنها تنگ کرده است، یک خودروی بمب گذاری شده را در منطقه "جوبر" منفجر کردند که در نتیجه آن چند نظامی و غیر نظامی کشته و زخمی شدند.

یک افسر نظامی سوری به خبرنگار العالم گفت: افراد مسلح وقتی با شکست و ناکامی مواجه می شوند، به انفجار خودرو و دیگر اقدامات غیر انسانی متوسل می گردند.

نیروهای ارتش سوریه که با پیروزی نهایی در منطقه ریف دمشق فاصله چندانی ندارد، تاکید می کنند که با وجود انفجارها، عناصر باقی مانده از گروه های مسلح را که در واکنش به پیشروی های ارتش به انفجار متوسل می شوند، تحت تعقیب قرار داده اند.

منابع نظامی در القصیر در حمص نیز تاکید کردند که نیروهای ارتش سوریه بعد از سیطره بر این شهر، با ایجاد حصار امنیتی کامل در اطراف آن، شش مقر نظامی تروریست ها را در مرکز این شهر هدف قرار دادند.

KH-3-11:39

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها