شیخ نعیم قاسم تأکید کرد:

ارتباط توطئه ضد سوریه با طرح خاورمیانه جدید

ارتباط توطئه ضد سوریه با طرح خاورمیانه جدید
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 10:46

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: آنچه در سوریه در حال اتفاق افتادن است، بخشی از طرح خاورمیانه جدید است و از توطئه هایی که برای لبنان و منطقه چیده شده است جدا نیست.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع خبری شبکه العالم، دیشب "شیخ نعیم قاسم" در مراسمی در بیروت گفت: اهداف حزب الله مشخص است و امروزه دو محور یعنی مقاومت و اسرائیل، امریکا و تکفیری ها وجود دارد.
شیخ قاسم تأکید کرد: محور مقاومت اثبات کرده است که فراتر از فرقه ها، مذاهب و نژادهای مختلف است؛ زیرا یک برنامه حق گرا است نه طرح یک گروه یا جماعتی مشخص.

مقاومت در آماده ترین حالت قرار دارد
"شیخ نبیل قاووق" رئیس شورای اجرایی حزب الله نیز در اظهاراتی تأکید کرد: هر اندازه که در سوریه بحران و فشارهای رسانه ای و سیاسی فراوان باشد، مقاومت امروزه در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد.
پایگاه المنار به نقل از نبیل قاووق نوشت: دهها هزار نفر از نیروهای مقاومت در جنوب آماده اند تا در صورت هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی فرصت را غنیمت بشمارند و پیروزی برتر و معادله بزرگی را که سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله وعده آن را داده است، تحقق بخشند.
شیخ قاووق درباره تحولات داخلی لبنان و دنباله روی برخی طرف های لبنانی از اهداف امریکایی ها گفت: آمریکا عوامل خودش در لبنان را تحریک کرده است تا شروطی را بر حزب الله تحمیل کنند. ولی ما به آمریکا اجازه نخواهیم داد که در تشکیل کابینه لبنان، دخالت کند یا با استفاده از عواملش سلطه خواهی و مخالفت با مشارکت فعال را به کرسی بنشاند.
نبیل قاووق خاطرنشان کرد: کسانی که در جنگ سی و سه روزه سال 2006 علیه مقاومت توطئه کرده و به پیروزی رژیم صهیونیستی دل بسته بودند، امروزه نیز در حال توطئه علیه مقاومت و به پیروزی طرح آمریکا، رژیم صهیونیستی و تکفیری ها امیدوارند و برای آن تلاش می کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها