مصرف کوکائین در پارلمان انگلیس

مصرف کوکائین در پارلمان انگلیس
يکشنبه 23 تير 1392 - 21:23

یک روزنامه انگلیسی با ارائه دلایلی ثابت کرد که در پارلمان انگلیس موارد مخدر و کوکائین مصرف می شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه " سان " روز یک شنبه نوشت: شماری از خبرنگاران این روزنامه که با لباس مبدل در پارلمان حضور دارند، در 9 سرویس بهداشتی مختلف در ساختمان مجلس انگلیس آثار کوکائین یافتند. آثار یافت شده نه تنها در ساختمان قدیمی پارلمان، بلکه در فاصله چندمتری دفاتر نمایندگان پارلمان نیز پیدا شده است و این در حالی است که به جز مسئولان، پای هیچکس دیگری به این اماکن نمی رسد.
نشریه سان افزود: آثار کوکائین همچنین در توالت های مشترکی که ویژه استقبال از مهمانان و مشرف به رودخانه تایمز است نیز کشف شده.
این روزنامه انگلیسی با استناد به یافته های خود، این احتمال را مطرح کرد که استفاده از کوکائین در مجلس عوام و مجلس اعیان پارلمان انگلیس به صورت سازمان یافته و مداوم انجام می گیرد و این اقدام مصرف کنندگان کوکائین در این مجالس، به نوعی به جان خریدن خطر محسوب می شود زیرا بازرسی در پارلمان انگلیس به همان اندازه دقیق و شدید است که در فرودگاه ها، به طوری که 500 تن از نیروهای پلیس و انتظامات بازرسی در پارلمان را به عهده دارند.
روزنامه سان با بیان اینکه توالت های پارلمان به صورت منظم تمیز می شوند، تأکید کرد که این مساله بیانگر استفاده از این توالت ها برای مصرف مواد مخدر تنها چند ساعت قبل از شستشوی آنهاست. خبرنگاران این نشریه که با لباس مبدل وارد پارلمان شده اند، از دستگاه کشف آثار کوکائین در توالت ها و خشک کننده های دست در ده ها دستشویی پارلمان استفاده کردند، و این دستگاه ها که از دقتی 95 درصدی برخوردارند و از سوی پلیس و سازمان گمرک انگلیس نیز مورد استفاده قرار می گیرند، ثابت کرد که در این توالت ها از کوکائین استفاده شده است.
نشریه سان تاکید کرد که خبرنگاران مخفی خود را پس از دریافت اخباری از منابع داخلی در پارلمان، راهی مجلس کرده است و آن ها در سه توالت زنانه و سه توالت مردانه در بار بیگانگان که محبوب ترین بار نزد نمایندگان است و همچنین بر روی یکی از توالت های مجلس اعیان آثار کوکائین پیدا کردند.
در گزارش خبرنگاران مخفی این نشریه همچنین آمده است: در مناطق مخصوص نزدیک به دفاتر حزب محافظه کاران و همچنین حزب دموکرات های آزاد و در ساختمان پورتکیولس هاوس در نزدیکی مجلس نیز که دفاتر نمایندگان در آن قرار دارد، آثاری از کوکائین پیدا شد اما هیچ مدرکی دال بر استفاده نمایندگان از کوکائین وجود ندارد.
سان، سپس به نقل از "داگلاس کارسویل" نماینده حزب محافظه کاران که حزب حاکم بر انگلیس است، نوشت: این افشاگری، از فساد در دموکراسی انگلیس پرده برداشت.
این افشاگری، چند روز پس از افزایش حقوق نمایندگان انگلیسی به میزان 7500 لیره استرلینگ صورت گرفت که پرداختی سالانه به نمایندگان را سالانه به 74 هزار لیره استرلینگ می رساند.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها