محکومیت دیدار اعضای جنبش فتح با نمایندگان کنست

محکومیت دیدار اعضای جنبش فتح با نمایندگان کنست
جمعه 11 مرداد 1392 - 13:54

العالم - جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین خواستار محاکمه نمایندگان جنبش فتح در مجلس قانونگذاری فلسطین به اتهام دیدار با نمایندگان کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) شد .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز جنبش فتح را به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی متهم کرد.

سامی ابو زهری سخنگوی حماس درکنفرانسی خبری گفت : دیدار نمایندگان پارلمانی جنبش فتح با نمایندگان کنست بیانگر تن دادن این گروه فلسطینی به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

"محمد المدنی" عضو کمیته مرکزی جنبش فتح و "عبدالله عبدالله" نماینده این جنبش در مجلس قانونگذاری فلسطین روز چهارشنبه با چند نماینده صهیونیست در ساختمان کنست دیدار کرده بودند .

جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین دیدار نمایندگان پارلمانی جنبش فتح با نمایندگان کنست را نشان دهنده تمایل فتح به ازسرگیری مذاکرات سازش به جای برقراری آشتی ملی فلسطین دانست و اعلام کرد : چنین دیداری فقط منافع سلطه جویانه و چپاولگرانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را تأمین می کند.

این گروه اعلام کرد : رژیم صهیونیستی از این دیدارِ  ضد آرمان های فلسطین برای گمراه کردن افکار عمومی اعراب و جهانیان ، پایان دادن به تحریم بین المللی خود و ادامه دادن به شهرک سازی و یهودی سازی قدس سوء استفاده خواهد کرد .

فراکسیون جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین در مجلس قانونگذاری از این مجلس و فراکسیون جنبش فتح خواست نمایندگانی را که با نمایندگان کنست دیدار کردند ، مجازات کنند.

این فراکسیون افزود : با وجود تحریم رژیم صهیونیستی در سطح جهان ؛ یک گروه از مسئولان فلسطینی بی توجه به آرمان های ملت فلسطین با جسارت تمام با چند نماینده پارلمانی رژیم صهیونیستی دیدار کردند تا امتیازات بیشتری به این رژیم غاصب بدهند . 

این در حالی است که مذاکرات سازش بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه در مقر وزارت امور خارجه آمریکا در واشنگتن ازسرگرفته شده است .

پربیننده ترین خبرها