نیروهای جدید ارتش آزاد با یونیفورم اسرائیلی!

نیروهای جدید ارتش آزاد با یونیفورم اسرائیلی!
دوشنبه 14 مرداد 1392 - 22:34

تروریست های های ارتش آزاد سوریه، با لباس تفنگداران اسرائیلی به جنگ دولت سوریه می روند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از نیروهای ارتش سوریه در ریف دمشق فاش کرد که ده ها گردان مسلح ارتش آزاد، با لباس نظامیان اسرائیلی با ارتش سوریه می جنگند.

وی محل مشاهده این عناصر را مناطق درگیری به ویژه جوبر اعلام کرد که ارتش سوریه هفته پیش انباری از سلاح های اسرائیلی را در آنجا کشف کرده بود. در میان سلاح های کشف شده، موشک های ضد تانک و سلاح کمری، بمب و دیگر تجهیزات لجستیکی به چشم می خورد که نمونه آن ها در برخی مناطق دیگر از قبیل منطقه غوطه دمشق نیز کشف و ضبط شده بود.

این منبع آگاه در توضیح این پدیده جدید در میان عناصر مسلح تروریست به خبرنگار پایگاه خبری الحدث نیوز گفت: این افراد لباس های اسرائیلی سرهمی به رنگ زیتونی بر تن دارند که لباس فرم ارتش اسرائیل به شمار می رود. جسد یکی از افرادی که از این یونیفرم ها استفاده می کند پیدا شده است که بررسی لباس او ثابت کرد داخل یونیفرم واژه هایی عبری به معنی کارخانه های ارتش دفاع نقش بسته است.

وی افزود: این نیروها هرچند لباس نظامی اسرائیلی به تن دارند، اما بر روی آن، نشان ارتش آزاد و عبارت گردان های الغوطه چاپ کرده اند.

این نیروی ارتش سوریه خاطر نشان کرد: با توجه به شکل ظاهر این افراد و همچنین با استناد به اجساد پیدا شده با این یونیفرم ها و کارت های نظامی آنان که وابسته به شورای نظامی است، بدون هیچ تردیدی می توان گفت که این افراد خارجی نیستند.

این منبع با اظهار اطمینان از این مساله گفت: ما زمانی که با آنان در مناطق جوبر، ریف دمشق یا الغوطه با این لباس ها و یونیفرم های اسرائیلی برخورد می کنیم، خود را در برابراسرائیلی ها تصور می کنیم؛ و حقیقت نیزهمین است، زیرا آن ها با این اقداماتشان، به تفنگداران اسرائیلی درخدمت دشمن تبدیل می شوند و ما نیز با تکیه براین اصل با آنان مبارزه می کنیم و هیچ رحمی به آنان نمی کنیم زیرا آنان گردان اسرائیل در ریف دمشق هستند.

گفتنی است که ارتباط عناصر تروریست مسلح مخالف، به ویژه ارتش آزاد با رژیم صهیونیستی بر هیچ کس پوشیده نیست، زیرا اسرائیل از فعالیت آن ها درمنطقه جولان که باید غیرنظامی باقی بماند، آگاه است و به آن ها کمک می کند و این مساله بارها با توقیف مقادیری سلاح اسرائیلی از این گروه ها ثابت شده است.

افزون بر این، رژیم صهیونیستی بارها اقدام به درمان ده ها تن از نیروهای مسلح ارتش آزاد در بیمارستان های خود کرده است.

پربیننده ترین خبرها