توهین بی‌سابقه وزیر زن بحرینی به فارسی‌زبانان

توهین بی‌سابقه وزیر زن بحرینی به فارسی‌زبانان
شنبه 26 مرداد 1392 - 18:44

وزير اطلاع رساني و سخنگوي دولت بحرین، در واکنشی عصبی به نظرات مخالف خود، كاربران پايگاه اجتماعي توئيتر را که به سیاست های سرکوبگرانه آل خلیفه معترضند، انسانهایی بدزبان نامید و آنها را به موش تشبيه كرد.

"سميره رجب" وزير اطلاع رساني و سخنگوي دولت بحرین، که گویی از اظهارنظرهای مخالفان سرکوب و بیداد آل خلیفه به شدت در موضع انفعال قرار گرفته، جمعه در حساب كاربري خود در توئيتر نوشت: بالاخره صفحه شخصي خودم را با "مسدود" كردن 12 موش آزمايشگاهي نظافت كردم... من اجازه دادم اين افراد به مدت 9 ساعت، فرهنگ خود را در دشنام دادن نشان دهند. البته يكي از آنها را براي رساندن پيامم به بقيه مسدود نكرده ام.

وي مدعی شد: عده اي "بي اخلاق" مطالب صفحه شخصی مرا دنبال مي كردند و به جاي آوردن دليل و برهان فقط دشنام مي دادند. اما من تاكنون آنها را مسدود نكرده بودم و مانند موش آزمايشگاهي با آنها برخورد كردم تا ببينم چه رفتاري از خود نشان مي دهند.

اين وزير بحريني در ادامه، اعتراضات کاربران به خود را - که از دفاع بی چون و چرای وی از سیاست های سرکوبگرانه آل خلیفه ناشی شده -  "دشنام" و "بدزبانی" نامید و ادعا کرد که "در طول تاريخ، عرب ها هميشه به اختلاف نظرها احترام گذاشته اند و منطق را با منطق پاسخ داده اند (!) اما اينها امروز با كلام زشت و دشنام با من به مخالفت برخاستند... آيا اينان واقعا عرب هستند"؟

سميره رجب سپس در توهيني آشكار به غيرعرب ها و به خصوص فارسي زبانان، افزود: عرب ها هرگز بدزبان و دشنام دهنده نبوده اند و زشتي كلام، از ویژگی های غیر عرب‌ها و پارسی‌گویان است!

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها