تلاش تروریست ها برای ورود اسرائیل به جنگ داخلی سوریه

تلاش تروریست ها برای ورود اسرائیل به جنگ داخلی سوریه
يکشنبه 27 مرداد 1392 - 17:24

العالم - خبرنگار شبکه العالم گزارش داد : گروه های مسلح تروریستی در سوریه با گلوله باران سرزمین ها اشغالی می کوشند، رژیم صهیونیستی را به نبرد مستقیم با ارتش سوریه بکشانند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم، در حالی که ارتش سوریه در مناطق درگیری پیشرفت آشکاری به دست آورده و شمار زیادی از مناطق راهبری را آزاد ساخته و خسارات زیادی به گروه های مسلح وارد کرده است، مناطق مرزی سوریه با سرزمین های اشغالی مثل روستاهای منطقه " قنیطره " ناآرام گزارش می شود.

این تحولات در حالی روی می دهد که گروه های مسلح برای وارد کردن ارتش رژیم صهیونیستی به عرصه جنگ با ارتش سوریه، به سوی سرزمین های اشغالی اقدام به شلیک خمپاره می کنند.اما رژیم اشغالگر صهیونیستی به منظور معالجه مجروحان گروه های مسلح حین درگیری با ارتش سوریه، چند بیمارستان صحرایی برپا کرده است.

درهمین حال امروز یک هیأت از بازرسان شیمیایی سازمان ملل برای تحقیق درباره تسلیحات شیمیایی وارد سوریه شدند. براساس توافقی که سوریه با سازمان ملل داشته است، این هیات از مناطق مورد توافق بازدید خواهد کرد.

این هیئت 20 نفره که شامل نمایندگانی از سازمان جهانی بهداشت و سازمان تحقیقات شیمیایی است از " خان العسل " در حومه حلب دیدار خواهند کرد. گزارش هایی وجود دارد که در این منطقه از تسلیحات شیمیایی استفاده شده است و دولت و مخالفان یکدیگر را به استفاده از تسلیحات شیمیایی متهم می کنند.

دوران ماموریت هیات مذکور 4 ماهه و قابل تمدید است و بازرسان سازمان ملل حق دارند 2 مکان مشکوک دیگر را بازدید کنند.

18-11:50    

پربیننده ترین خبرها