کودکان اسیر فلسطینی به تجاوز تهدید می شوند

کودکان اسیر فلسطینی به تجاوز تهدید می شوند
جمعه 1 شهريور 1392 - 11:44

نظامیان رژیم صهیونیستی پس از بازداشت کودکان فلسطینی به بهانه سنگ پرانی، آنها را شکنجه و به تجاوز تهدید می کنند.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، نهاد حقوقی "بتسلیم" در سرزمین های اشغالی فلسطین با انتشار گزارشی اعلام کرد که از سال 2009 تاکنون دهها شهادت کودکان فلسطینی زندانی مبنی بر شکنجه شدن در هنگام بازجویی را ثبت کرده است.
این گزارش به نقل از یک نوجوان 14 ساله فلسطینی با تعریف روند بازجویی در بازداشتگاههای رژیم صهیونیستی نوشت: مأمور اسرائیلی مرا وارد اتاق بازجویی کرد و سر مرا گرفت و چند بار به دیوار کوبید. پس از آن با مشت به من زد و چند سیلی به صورتم نواخت. سپس با لگد به پاهایم زد.
این نوجوان که از ساکنان روستای حوسان در بیت لحم می باشد، افزود: درد بسیار شدیدی را احساس می کردم و احساس می کردم نمی توانم سر پا بایستم. پس از آن بازجو، شروع به فحش دادن کرد و به پدر و مادرم ناسزا گفت. همچنین مرا تهدید کرد در صورتی که به سنگ پرانی اعتراف نکنم به من تجاوز خواهد کرد.
این نهاد حقوقی می افزاید که محققان آن توانسته اند تا ژوئیه سال جاری میلادی، 64 شهادت از ساکنان هشت شهر فلسطینی در جنوب کرانه باختری مبنی بر اعتراف گیری تحت خشونت در مرکز پلیس "عوش عتصیون" را ثبت کنند که در میان این موارد، شهادت های 56 کودک به چشم می خورد.

 

پربیننده ترین خبرها