درخواست بی‌شرمانه القاعده از بیوه‌های تروریست‌ها

درخواست بی‌شرمانه القاعده از بیوه‌های تروریست‌ها
يکشنبه 3 شهريور 1392 - 18:58

سرکردگان القاعده عراق در جدیدترین فرمان خود خطاب به همسران تروریست هایی که به هلاکت رسیده اند، از آنان خواست خود را برای "جهاد نکاح" و ارائه خدمات ویژه به دیگر تروریست ها آماده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، سران القاعده از بیوه‌های کشته‌هایش خواسته به منظور حمایت از تروریست های این گروهک، فتوای جهاد نکاح را اجرا کنند.

عدی الخدران فرماندار الخالص در استان دیاله عراق در گفتگو با "سومریه نیوز"، ضمن اشاره به این درخواست سرکردگان گروهک تروریستی القاعده، اظهار داشت: فتوای مزبور، معاشرت زنان القاعده با عناصر آن به منظور روحیه دادن به آنان را مشروع می داند.

الخدران افزود: تلاش القاعده برای اجرای این فتوای صادره از سوی روحانیون گمراه به منظور حمایت از گروههای مسلح در سوریه، نشانه آن است که فتوای مزبور "فرا کشوری" است و به عراق اختصاص ندارد.

وی ادامه داد: این قبیل فتواها ضربه بزرگی به اسلام وارد می کند، لذا روحانیون و علمای دین باید با اندیشه افراط گرایانه ای که می کوشد ارزشهای انسانی دین اسلام را مخدوش نماید، مقابله کنند.

فتوای شیوخ تکفیری سلفی مبنی بر "جهاد نکاح"، معاشرت زن با مرد برای چند ساعت بر اساس عقد ازدواج و سپس فسخ آن را مجاز می داند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها