مشارکت هزاران فلسطینی در تشییع جنازه شهدای قلندیه

مشارکت هزاران فلسطینی در تشییع جنازه شهدای قلندیه
سه شنبه 5 شهريور 1392 - 10:15

هزاران نفر از شهروندان فلسطینی بعد از ظهر دیروز دوشنبه در مراسم تشییع جنازه شهدای جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه قلندیه واقع در شمال قدس اشغالی شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، هزاران نفر از شهروندان فلسطینی برای مشارکت در مراسم تشییع جنازه شهدای درگیری های دیروز دوشنبه نظامیان صهیونیستی با اهالی اردوگاه آوارگان قلندیه راهی این اردوگاه شدند تا خشم و غضب خود از این جنایت رژیم صهیونیستی را اعلام کنند.

روبین فارس از آزادگان فلسطینی که 3 سال در زندان های صهیونیستی بود، جمال جحجوح (22 ساله) از آزادگان فلسطینی مشمول مبادله آزادی "وفاداری به اسرا میان جنبش مقاومت اسلامی "حماس" و رژیم اشغالگر قدس و جهاد اصلان (19 ساله) سه شهید درگیری های دیروز در اردوگاه قلندیه بودند.

منابع محلی در گفتگو با خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کردند که نظامیان صهیونیستی برای بازداشت یک شهروند فلسطینی به این اردوگاه حمله کرده بودند که با مقاومت جوانان فلسطینی مواجه شدند. نظامیان ارتش عبری در این درگیری ها از گلوله های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کردند که این مساله منجر به شهادت 3 نفر از آنها و زخمی شدن بیش از 27 تن دیگر شد که حال 5 نفر از آنها وخیم گزارش می شود.

گردان های الاقصی از گروه های مبارز فلسطینی اعلام کرد که انتقام خون این شهدا را از دشمن صهیونیستی خواهد گرفت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها