محاکمه 2 کودک بحرینی با اتهامات تروریستی

محاکمه 2 کودک بحرینی با اتهامات تروریستی
سه شنبه 26 شهريور 1392 - 20:09

العالم - 2 تن از متهمان پرونده انفجار «الدراز» در حالی به اتهام ارتکاب اقدامات تروریستی محاکمه می شوند که هنوز به سن قانونی نرسیده اند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه پس از حادثه ای که «انفجار الدراز» نامیده شده، 39 تن از شهروندان را به اتهام دست داشتن در این انفجار بازداشت کرده اند.

سایت  جمعیت وفاق، تأکید کرد: دو تن از بازداشت شدگان علی محمد جواد العصفور و علی عباس العصفور نام دارند که که هردو کمتر از 18 سال سن دارند. این دو یک سال و نیم قبل بازداشت شده اند.

بسیاری از فعالان موضوع این انفجار را مشکوک دانسته و احتمال داده اند این انفجار توسط مزدوران رژیم و برای هدف قرار دادن جنبش مسالمت آمیز مردمی در منطقه الدراز صورت گرفته است.

در 5 اردیبهشت سال گذشته (۲۴ آوريل) 4 افسر پلیس بحرینی در انفجار بمب در روستای الدراز مجروح شدند. فعالان انقلابی این اقدام را به رژیم آل خلیفه نسبت می دهند و رژیم را به صحنه سازی برای خدشه دار کردن چهره انقلابیون متهم می کنند.

دستگاه قضایی بحرین پیش از این نیز چند کودک را درحالیکه هنوز به سن قانونی نرسیده بودند محاکمه کرده و احکام سنگینی را برای انان صادر کرده است.ابراهیم مقداد یکی از این کودکان است که به 10 سال حبس محکوم شده است.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها