درخواست یکی از مقامات حماس

محاصره غزه فوری برداشته شود

محاصره غزه فوری برداشته شود
سه شنبه 23 مهر 1392 - 10:33

یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد که غرق شدن صدها نفر از آوارگان فلسطینی در دریا، ممکن است جزو طرح ها و پروژه های مشکوک بین المللی برای حذف حق بازگشت آوارگان فلسطینی از طریق یورش به کشتی های حامل آن ها باشد.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم جهاد طه، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی در جریان مراسم افطار سالانه این جنبش در روز عرفه در اردوگاه برج شمالی از تمامی سازمان های انسانی و کشورهای اسلامی و عربی خواست به مسئولیت های خود در قبال آوارگان فلسطینی به ویژه آوارگان ساکن اردوگاه های سوریه عمل کرده و امکانات لازم را جهت برخورداری از یک زندگی شرافتمندانه برای آن ها تامین کنند.

طه همچنین در مورد سیاست های جنایتکارانه دشمن صهیونیستی اعم از عملیات یهودی سازی قدس و مسجد مبارک الاقصی که آخرین مورد آن تصویب طرح ساخت معبدی یهودی در یک پنجم زمین های مسجد الاقصی بود، هشدار داد و تصریح کرد که این طرح ها هرگز نمی تواند موجب محو آثار اسلامی و تاریخی قدس شریف شده و واقعیت های تاریخی موجود در این شهر را تحریف کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی بر ضرورت لغو فوری محاصره غزه و حمایت همه جانبه از ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن در برابر تهدیدات دشمن صهیونیستی تاکید کرد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها