تمرد از انصراف سیسی از ریاست جمهوری حمایت کرد

تمرد از انصراف سیسی از ریاست جمهوری حمایت کرد
سه شنبه 23 مهر 1392 - 15:03

جنبش تمرد مصر تلاش ها برای وادار کردن ژنرال عبد الفتاح السیسی به نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را صهیونیستی دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جنبش تمرد، هماهنگ کننده تظاهرات 30 ژانویه که به برکناری مرسی ختم شد، با صدور بیانیه ای از تصمیم ژنرال عبدالفتاح سیسی برای نامزد نشدن در انتخابات ریاست جمهوری مصر حمایت کرد.
در این بیانیه که در صفحه فیسبوک جنبش منشتر شده، آمده است: تلاش ها برای در تنگنا قرار دادن ژنرال عبد الفتاح سیسی، وزیر دفاع، و وادار کردن وی به تصدی ریاست جمهوری، ارتش مصر را به عنوان آخرین ارتش باقی مانده عربی پس از نابودی ارتش عراق و سوریه نشانه رفته است.
این بیانیه می افزاید: پس از شکست تلاش هایی که برای القای وقوع کودتا به افکار عمومی دنیا صورت گرفت، تلاش ها برای وادار کردن ژنرال سیسی، به عنوان سمبل ارتش مصر، برای تصدی ریاست جمهوری دارای منشأ صهیونیستی است.
در این بیانیه همچنین تاکید شده است که مردم مصر از عملکرد ژنرال سیسی در اداره ارتش و احترام وی به تمایلات و اراده مردم حمایت می کنند و از خدا می خواهیم ما را در انتخاب یک رئیس جمهور مدنی با همان درجه از وطن پرستی ایشان موفق بدارد.

در پایان این بیانیه آمده است که سیسی می تواند ارتش مصر را به عنوان ضامن بقای مصر و امنیت این کشور به شکل کاملاً خوبی حفظ و حراست کند و ماندن وی در این سمت بیش از پیش مناست است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها