وخیمتر شدن وضعیت 2 اسیر فلسطینی

وخیمتر شدن وضعیت 2 اسیر فلسطینی
دوشنبه 29 مهر 1392 - 10:10

وزارت امور اسرای تشکیلات خود گردان درباره وضعیت وخیم 2 اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی هشدار داد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، وزارت امور اسيران تشكيلات خودگردان فلسطين در رام الله با صدور بيانيه اي اعلام كرد: "معتصم رداد" و "مراد رشید سعد"، دو اسير فلسطيني در زندان‌هاي "هداريم" و "النقب" به دليل بيماري و درمان نشدن در اسارت، در وضع جسماني وخيمي به سر می برند.

در اين بيانيه آمده است: وضع جسمانی معتصم رداد (32 ساله) كه به 20 سال زندان محكوم شده است، به علت ابتلا به سرطان روده بسيار وخيم است و مدام در حال خون ريزي است.

وضع جسمي رداد به علت خون ريزي شديد به طور نگران كننده ای در حال وخیم تر شدن است و وی از ناحيه شكم از درد شديدی رنج مي برد، و درحالیکه باید هر 6 ماه شیمی درمانی شود، تزریق دارو هر 6 هفته یک بار انجام می شود. پيامدهاي اين بيماري معتصم رداد را دچار درد ناحيه مفاصل و بي نظمي ضربان قلب کرده است.

معتصم رداد به وكلاي خود گفته است از يك سال پيش تاکنون معاینه نشده است. وی شش ماه پيش درخواست آزادي كرده بود كه با درخواست وي مخالفت شده است.

وزارت امور اسيران درباره وضع جسماني مراد رشيد سعد در زندان النقب نيز كه به 12 سال زندان محكوم شده اعلام كرد، وی به دلیل گسترش تومور در بدنش دچار خونريزي شديد شده است.

پزشكان هنوز درباره بیماری وی به نتیجه قطعی نرسیده اند اما این نگرانی وجود دارد كه وي نيز به سرطان دچار شده باشد.

بيش از 1500 اسير بيمار فلسطيني در زندان هاي رژيم صهيونيستي محبوس هستند كه حال 12 نفر از آنها وخيم است.

پربیننده ترین خبرها