بازداشت دروازه بان تیم ملی فوتبال بحرین تمدید شد

بازداشت دروازه بان تیم ملی فوتبال بحرین تمدید شد
سه شنبه 30 مهر 1392 - 22:10

مسئولان زندان الحوض الجاف در بحرین، یونس الحاضر دروازه بان تیم ملی فوتبال این کشور را از حضور در جلسه محاکمه اش محروم کردند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، جلوگیری ریاست زندان الحوض الجاف از حضور یونس الحاضر در جلسه محاکمه سبب شد رسیدگی به پرونده دروازه بان تیم ملی فوتبال بحرین تا 45 روز دیگر به تعویق بیفتد و بازداشت او به همین مدت تمدید شود.

سایت "اللؤلؤه" به نقل از برادر دروازه بان تیم ملی فوتبال بحرین تأکید کرد، یونس الحاضر به سبب وخامت اوضاع جسمی، با کمک دو تن از هم سلولی هایش به سمت اتوبوس انتقال متهمان به دادگاه حرکت کرد، اما وقتی به اتوبوس رسید، نیروهای امنیتی با توسل به زور او را از سوار شدن به اتوبوس بازداشته، به سلول خود بازگرداندند.
در این میان، قاضی دادگاه ادعا کرد که یونس الحاضر بر اساس تمایل شخصی از حضور در جلسه دادرسی غیبت کرده است به همین سبب با آزادی او مخالفت و قرار بازداشت او را به مدت 45 روز تمدید کرد.

"یونس الحاضر" دروازبان تیم ملی فوتبال بحرین ماه دسامبر سال گذشته در حالی که برای تمدید گذرنامه اش به مرکز پلیس مراجعه کرده بود بازداشت شده و پس ازآن به مدت 3 روز مورد شکنجه و بازجویی قرار گرفت.
طی این دوره اتهامات فراوانی مانند شرکت در راهپیمایی، شورش، اقدام به قتل، استفاده از سلاح و ... علیه وی مطرح شد که هیچ یک از این اتهامات به اثبات نرسید اما وی همچنان در زندان به سر می‌برد.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها