درخواست یک فعال صهیونیست برای حمله اتمی به ایران

درخواست یک فعال صهیونیست برای حمله اتمی به ایران
پنج‌شنبه 9 آبان 1392 - 11:20

العالم - یک فعال صهیونیست از باراک اوباما خواست تا دستور شلیک موشکهای بالستیک مجهز به بمب اتمی در قرارگاه نظامی نبراسکای آمریکا را برای هدف قرار دادن ایران صادر کند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری العالم، گزارشگر کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره تصریح کرد: "شیلدون ادلسون" مالک روزنامه اسرائیل امروز، یهودی آمریکایی نزدیک به نتانیاهو این درخواست را از رئیس جمهوری آمریکا مطرح کرده است.

این صهیونیست در نشست با دانشجویان یهودی در نیویورک مانند نتانیاهو ایده مذاکره و گفت و گو با ایران را رد کرد وگفت: تا جایی که بیاد دارم این مذاکرات بدترین شکل مذاکرات است.

وی درادامه اظهارات جنگ طلبانه خود که بخشی ازآن را شبکه 2 رژیم صهیونیستی پخش کرد ، افزود: پیشنهاد من به اوباما این است که بجای تلاش برای گفتگو با ایرانیها با یک تماس تلفنی با قرارگاه نظامی نبراسکا دستور شلیک موشک های بالستیک مجهز به بمب اتمی را به مناطق غیر مسکونی و بیابانی ایران صادر کند و آنها را تهدید کند که موشک بعدی وسط تهران سقوط می کند.

شیلدون ادلسون درباره مسائل فلسطین اشغالی نیز به طرح ادعاهای بی اساس در باره وجود نداشتن ملتی به نام فلسطین پرداخت و افزود: پذیرفتن طرح تشکیل کشور مستقل فلسطینی به معنی این است که باخودت رولت روسی ( بازی شرطی با هفت تیر)، بازی کنی و بالاخره روزی گلوله شلیک می شود و تو را به کشتن می دهد. آنها از ما متنفرند و نابودی ما را می خواهند.آنها اگر واقعا خواستار صلح بودند از زمان آغاز مذاکرات سازش تا کنون به اندازه یک میلیمتر جابه جا می شدند.

پربیننده ترین خبرها