بدبینی لیونی به دورنمای مذاکرات سازش

بدبینی لیونی به دورنمای مذاکرات سازش
جمعه 10 آبان 1392 - 20:55

افراد نزدیک به وزیر دادگستری رژیم اسرائیل که مذاکره کننده این رژیم با تشکیلات خودگردان است، می گویند به مذاکرات سازش میان دوطرف خوش بین نیست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع آگاه در گفتگو با المنار فلسطین به نقل از افراد نزدیک به تزیپی لیونی وزیر دادگستری رژیم اسرائیل که مسئول مذاکره با تشکیلات خودگردان فلسطین است،اعلام کردند: بهتر است خیلی درباره جلسه های کنونی مذاکرات میان دوطرف خوش بین نباشیم.

منابع یاد شده به نقل از این عضو کابینه رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بررسی مسائل مهم و حساسی مانند وضعیت قدس، آوارگان و حل اختلافات دو طرف دراین مرحله دشوار است.

منابع نزدیک به لیونی معتقدند وی با توجه به تجربه های گذشته خود می داند که دستیابی به توافق های در سقف زمانی که وزیر امور خارجه آمریکا تعیین کرده، غیرممکن است و این امکان وجود دارد که دوره تماس ها و مذاکرات تمدید شود، البته نه با هدف گشایش در امور و دستیابی به راه حل برای اختلافات، بلکه با هدف جستجوی راه حلی که مانع از به بن بست رسیدن اوضاع شود.

دور بعدی مذاکرات سازش بین دو طرف هفته آینده برگزار خواهد شد. محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اخیرا گفته بود روند مذاکرات با رژیم صهیونیستی با دشواری پیش می رود، اما هنوز به بن بست نرسیده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها