بازداشت و شکنجه 172 بحرینی در یک ماه

بازداشت و شکنجه 172 بحرینی در یک ماه
يکشنبه 19 آبان 1392 - 11:22

بخش آزادیها و حقوق بشر جمعیت وفاق بحرین از بازداشت 151 نفر و شکنجه و بدرفتاری با 21 نفر دیگر فقط در طول ماه اکتبر گذشته در این کشور خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، بخش آزادیها و حقوق بشر جمعیت وفاق در گزارش ماه اکتبر خود آورده است که رژیم بحرین به کمک دستگاه های امنیتی و نظامی خود بیش از یکهزار و 253 مورد نقض قوانین و حقوق بشر را مرتکب شده است.
سایت جمعیت وفاق با انتشار این گزارش تأکید کرد، نیروهای رژیم بحرین در این مدت 151 نفر را بازداشت کرده اند که از این تعداد 142 نفر مرد و 9 نفر دیگر کودک هستند و اکثر این بازداشت ها با یورش به خانه ها یا در خیابانها صورت گرفته است.
نیروهای امنیتی در طول ماه اکتبر و بدون مجوز قضایی به 146 خانه یورش برده اند که اکثر این یورش ها در روستاها و مناطق شاهد اعتراضات مردمی مداوم بوده است.
مسئولان امنیتی رژیم بحرین در ماه اکتبر حدود 102 نفر را آزاد کردند که 31 نفر از این افراد کسانی هستند که در همین ماه بازداشت شدند.
نیروهای رژیم بحرین در 22 مورد دست به تخریب اموال و وسایل مردم زدند که این امر یا از طریق شلیک گاز اشک آور یا شکستن شیشه خودروها با تیراندازی پراکنده در جریان سرکوب اعتراضات صورت گرفته است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها