صهیونیست ها در تونل های حماس سردرگم شده اند

صهیونیست ها در تونل های حماس سردرگم شده اند
پنج‌شنبه 30 آبان 1392 - 07:53

العالم - یک افسر عالی رتبه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ارتش عبری به ویژه در پرتو فعالیت های گسترده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" و حفر تونل های زیرزمینی در مرزهای باریکه غزه دچار حالت سرخوردگی و سردرگمی شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه  العالم روزنامه عبری زبان "سوف هشبوع"، نوشت : با حملات بی هدف و بدون مناسبت جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف باریکه غزه و منفجر کردن بخش دیگر تونل کشف شده در نزدیکی خان یونس، به خوبی می توان دریافت که ارتش رژیم صهیونیستی هیچ اطلاعاتی در مورد تونل های زیر زمینی حفر شده توسط حماس و مکان یا مسیرهایی که این تونل ها به آن منتهی می شود، ندارد، به همین خاطر در حال بمباران اهدافی نامشخص در نوار غزه است.

روزنامه مذکور تصریح کرد که ارتش رژیم صهیونیستی دریافته که جنبش حماس تونل های دیگری را نیز حفر کرده که از نوار غزه به سرزمین های اشغالی امتداد دارند، به همین خاطر دچار سرخوردگی و سردرگمی شده است.

این روزنامه همچنین به نقل از " یوسی انجوتسکی" افسر عالی رتبه ارتش رژیم صهیونیستی نوشت که تونل اخیر که در خان یونس کشف شد، موجب نگرانی این رژیم شده و تهدیدی اساسی و استراتژیک برای امنیت آن به شمار می رود و در صورتی که این رژیم موفق به کشف این تونل ها نشود، نظامیان و سربازان آن با خطراتی جدی مواجه بوده و هر لحظه در معرض ربودن از طریق این تونل ها قرار خواهند داشت و ممکن است طی روزهای آینده شاهد اسارت نظامیان صهیونیست در مرزهای غزه باشیم.

لنجوتسکی افزود: سناریوی دوم و خطرناک تر ورود مبارزان حماس از طریق این تونل ها به شهرک های مجاور مناطق مرزی و ربودن ده ها شهرک نشین صهیونیست و انتقال آن ها به مخفی گاه های سری خود است. در چنین شرایطی کاری از دست رژیم صهیونیستی بر نخواهد آمد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها