نصب دستگاه های جاسوسی در مرز لبنان

نصب دستگاه های جاسوسی در مرز لبنان
چهارشنبه 6 آذر 1392 - 18:36

ارتش رژیم صهیونیستی نزدیک پایگاه دیده بانی "جبل الشیخ" لبنان، دستگاه های پیشرفته دیده بانی و جاسوسی نصب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه لبنانی السفیر، روز چهارشنبه فاش کرد که رژیم صهیونیستی دستگاه ها و تجهیزات رصد و جاسوسی پیشرفته خود را به سمت روستای حاصبیا، منطقه العرقوب و همچنین مناطق راشیا و البقاع و بلندی غربی جبل الشیخ تنظیم کرد.

به نوشته این روزنامه، یک کارگاه فنی رژیم صهیونیستی با پشتیبانی چندین خودروی زره پوش، از ساعت 9 صبح دیروز تجهیزات این دستگاه های جاسوسی را در دو سمت شمال و شرق، کارگذاشتند. کارگذاری این تجهیزات چند ساعت به طول انجامید و در این مدت، پهپادها در آسمان کشتزارهای شبعا به پرواز درآمدند.

السفیر همچنین به نقل از برخی ناظران نوشت که این اقدام به منظور گسترش حوزه جاسوسی پایگاه دیده بانی رژیم صهیونیستی صورت می گیرد که به عنوان یکی از بزرگ ترین پایگاه های جاسوسی رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی با لبنان محسوب می شود.

رژیم صهیونیستی، اوایل ماه گذشته میلادی نیز تحرکاتی مشابه را نزدیک خط مرزی با لبنان معروف به خط آبی انجام داد که طرف های متعدد لبنانی آن را محکوم کردند؛ و کمیته ای از نمایندگان در همین راستا تشکیل شد که به اتفاق، احداث برج های جاسوسی از سوی رژیم صهیونیستی را به مثابه نقض حاکمیت لبنان بر اساس حاکمیت لبنان در قطعانامه شورای امنیت در سال 1701 ارزیابی کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها