اظهارات جنجالی شاهزاده خانم سعودی درباره بیکاری

اظهارات جنجالی شاهزاده خانم سعودی درباره بیکاری
پنج‌شنبه 21 آذر 1392 - 08:57

یکی از شاهزادگان زن عربستانی، با انتقاد شدید از سیاست‌های این کشور گفت که دولت هایی که یکی از پس از دیگری روی کار آمدند، معضل بیکاری را تشدید کردند.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، خانم "بسمه بنت سعود بن عبدالعزیز" در توییتر نوشت: معضل بیکاری در عربستان ناشی از سیاست‌های نادرست دولت هایی است که یکی پس از دیگری روی کارآمدند.
عربستان دارای قدرتمندترین اقتصاد در میان کشورهای عربی است و یکی از بزرگترین صادرکنندگان نفت در جهان می باشد؛ این درحالی است که میانگین بیکاری در عربستان از مرز 12 درصد فراتر رفته است .
بسمه دختر ملک سعود برادر عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه کنونی عربستان است. مادر بسمه اهل سوریه است. وی اکثر اوقات خود را در لبنان و انگلیس می گذراند.
یکصد هزار کاربر توییتر صفحه شخصی بسمه را پیگیری می کنند. یکی از این کاربران به نام " مشکلجی " در صفحه شخصی بسمه از بیکاری خود و دیگر جوانان عربستانی ابراز نگرانی کرد و نوشت : من و میلیون‌ها جوان دیگر در عربستان بیکار هستیم .
بسمه سال 2012 از نظام سلطنتی عربستان انتقاد کرد و گفت : نیمی از مردم عربستان در کشوری که نظام حاکمش سلطنتی است ، از فقر رنج می برند .

پربیننده ترین خبرها