هلاکت سرکرده تروریست ها در حمص

هلاکت سرکرده تروریست ها در حمص
دوشنبه 25 آذر 1392 - 18:37

العالم - ارتش سوریه "محمد الفیصل" سرکرده گروه موسوم به "گردان قادمون" در حومه شمالی "حمص" را به همراه تعدای از اعضای این مجموعه به هلاکت رساند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، منابع مطلع با گزارش عملیات موفق ارتش در مناطق مختلف سوریه در 24 ساعت گذشته اعلام کردند که ارتش سوریه موفق شد تروریست ها را در "عدرا"،" دوما"، "مزارع ریما" و "الضمیر"  به همراه اعضای داعش در "دیرالزور" از پای درآورد.

براساس این گزارش ارتش سوریه عملیات خود را در شهرک صنعتی "عدرا" با موفقیت ادامه می دهد و ضمن تسلط بر مناطق کلیدی شهر و تنگ تر کردن حلقه محاصره، خسارتهای چشمگیری به گروه های مسلح وارد کرده است.

یک واحد از ارتش سوریه مخفیگاه تروریست ها را در شهرک "عربین" منهدم کرد و آنها را به هلاکت رساند. واحدهای دیگر ارتش نیز چندین مخفیگاه عناصر "جبهه النصره" را "مزارع ریما" در منطقه "یبرود"متلاشی کردند.علاوه بر آن تعدادی از تروریست ها در حمله ارتش سوریه مواضع تروریست ها در مسجد "الحسن" در محله "القابون" و مسجد "الحسین" در محله "برزه" از پای در آمدند.

در حلب نیز ارتش سوریه در تعقیب تروریست ها در منطقه "اللیرمون" پیشرفت های جدیدی حاصل کرده و دهها تن از آنان را کشته و مجروح کردند.منابع نظامی می گویند در یک عملیات گسترده واحدهای ارتش سوریه در محدوده بیمارستان "الکندی" و نزدیک زندان مرکزی حلب و جنوب منطقه صنعتی و "الراشدین" و "بیانون" و "المنصوره" تعدادی از تروریست ها به هلاکت رسیده و تعدادی هم مجروح شدند.

ارتش همچنین توانست در شمال "ابوالضهور"، "سرجه"، "بنش" در حومه "ادلب" تروریست ها را از بین برده و اسلحه و مهمات آنان را منهدم کند.

منابع نظامی در ارتش سوریه می گویند: تمامی اعضای یک مجموعه تروریستی در روستای "قسطون" غربی در "حماه" که یک تبعه لیبیایی نیز در بین آنها بود به هلاکت رسیدند. همچنین گروه های تروریستی قصد داشتند 3 تله انفجاری به وزن 240 کیلوگرم را در نزدیکی "تلة احوی" در جاده "حماة - عقرب" منفجر کنند که ارتش مانع آنها شد.

در حمص نیز یک واحد ارتش سوریه ضمن عملیات گسترده ای علیه مخفیگاه های تروریست ها در محله "باب هود" و روستاها و شهرک های "الدار"، "الکبیره"، "الغاصبیه" و "الرستن" تمامی آنها را به هلاکت رسانده یا مجروح کردند.

پربیننده ترین خبرها