اوضاع وخیم انساني در شهر عدرای سوريه

اوضاع وخیم انساني در شهر عدرای سوريه
سه شنبه 26 آذر 1392 - 17:38

اوضاع انسانی شهر صنعتی عدرا در سوریه به دلیل جنایت های گروه های تروریستی وخیم تر شده است.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، خبرها حاکی است که پس از هجوم افراد مسلح و تروریستی "جبهه النصره" و "جیش الاسلام" که از هشت روز پیش به این شهرک یکصد هزار نفری صورت گرفت،  اوضاع انسانی در این منطقه بسیار نامناسب و وخیم شده و شهروندان به شدت در تنگنا قرار دارند.
منطقه ای که شهر عدرا (30  کیلومتری دمشق) در آن واقع شده بسیار سرد است و در پی یورش تروریستهای القاعده و قطع آب و برق و قتل هزارا نفر، مردم این شهر در شرایط بسیار سختی قرار گرفته اند.
ارتش سوریه که پس از محاصره عدرا عملیات پاکسازی این شهر را آغاز کرده، اعلام کرده است که عملیات در این منطقه با توجه به حضور شهروندان بسیار دشوار است. افراد مسلح در ساختمانهای بلند و برج ها در شهر عدرا مستقر شده اند در عین حال منابع خبری از ورود ارتش به بخش هایی از شرق شهر عدرا خبر داده اند.
به دنبال وخامت اوضاع در شهرک عدرا، رییس اتحادیه علمای بلاد شام، وزارت کار سوریه و جنبش ملی کُرد سوریه برای تغییر مسالمت آمیز، روز دوشنبه (25آذر ماه) از مجامع بین المللی خواستند موضعی قاطع در قبال جنایت هولناک تروریست ها علیه اهالی بی گناه شهر عدرا اتخاذ کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها