یک اتفاق نادر در فوتبال + عکس و فیلم

چهارشنبه 27 آذر 1392 - 11:21

تغییر سرنوشت بازی در 20 ثانیه ، در دنیای فوتبال لحظات و نتایج عجیبی رقم می خورد که شاید تا سالها مشابه آن اتفاق نیفتد و سرنوشت یک بازیکن یا یک تیم یا قهرمانی یک فصل در ثانیه ای عوض می شود.

پیکارهای دسته اول فوتبال انگلیس به هیچ عنوان حساسیت کمتری نسبت به لیگ برتر ندارد؛ در پایان فصل گذشته لیگ دسته اول انگلیس پس از اینکه تیم‌های کاردیف و هال سیتی موفق شدند جواز صعود به لیگ برتر را کسب کنند. 4 تیم سوم تا ششم دسته اول در مرحله پلی‌آف به مصاف هم رفتند تا درنهایت یک تیم جواز صعود را بگیرد و این تیم هم کریستال پالاس بود که در فینال با گل دقیقه 105 واتفورد را شکست دادند و به لیگ برتر راه یافتند.

اما در یکی از دیدارهای نیمه نهایی پلی آف، دور برگشت بازی واتفورد و لستر سیتی برگزار شد که واتفورد با نتیجه 3 بر یک پیروز شد تا در نهایت در مجموع 2 دیدار به پیروزی 3 بر 2 دست یابد و راهی مرحله فینال شود. دیدار رفت دو تیم با نتیجه 1-0 به سود لستر پایان یافته بود.
نکته جالب توجه در این بازی تغییر سرنوشت بازی در عرض 20 ثانیه و با درخشش مانوئل آلمونیا دروازه‌بان سابق آرسنال و کنونی واتفورد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 چهره بازیکن لستر پس از از دست دادن پنالتی که باعث شد گل سوم واتفورد به ثمر برسد

در وقت‌های تلف شده بازی و در دقیقه 97 یک ضربه پنالتی نصیب تیم لستر شد که درخشش آلمونیا دروازه‌بان واتفورد در دو مرحله مانع از گل شدن توپ و حذف تیمش شد. در ادامه بازیکنان واتفورد اقدام به ضدحمله کردند و موفق شدند به گل برسند تا نتیجه بازی 3 بر یک شود و جواز حضور در فینال پلی‌آف را کسب کنند زیرا اگر گل به ثمر نمی‌رسید واتفورد حذف می‌شد! (از زمان مهار پنالتی تا به ثمر رسیدن گل 20 ثانیه طول کشید)

پس از این گل داور سوت پایان را به صدا در آورد و جیان فرانکو زولا سرمربی واتفورد که از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت به همراه هواداران واتفورد به داخل زمین ریختند. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها