جنایت تروریست‌ها در عدرا و هلاکت فرماندهان در دیرالزور

يکشنبه 1 دی 1392 - 23:01

عناصر مسلح تروریست به جنایت های خود در حق غیرنظامیان در شهر عدرا واقع در ریف دمشق ادامه می دهند.

به گزارش "مازن سلمو" خبرنگار شبکه العالم در سوریه، اوضاع انسانی در عدرا روز به روز وخیم تر می شود زیرا گروه های مسلح تروریست فاجعه های متعددی در این شهر مرتکب شده و به کشتار ساکنان این شهر پرداخته اند و از ورود مواد غذایی و دارو به داخل شهر جلوگیری می کنند. این در حالی است که هوای این منطقه نیز در حال حاضر بسیار سرد است و شهروندان از امکانات کافی برای در امان ماندن از سوز سرما محرومند.

بر پایه این گزارش، نیروهای ارتش سوریه، به تلاش برای پاکسازی این شهر از عناصر مسلح ادامه می دهند. منابع نظامی از درگیری نیروهای ارتش و عناصر مسلح در این شهر خبر دادند که بر اثر آن شماری از عناصر مسلح به هلاکت رسیدند. ارتش سوریه همچنین دو خودروی مجهز به دوشکا را که از مسیر شهر دوما عازم عدرا بودند، منهدم کرد و سرنشینان آن را به هلاکت رساند.

خبرنگار شبکه العالم همچنین تاکید کرد که ارتش سوریه، یک گروه مسلح را که قصد داشت از حرستا وارد عدرا شود را هدف قرار داد و همه اعضای این گروه را به هلاکت رساند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین، یک خودروی بمب گذاری شده را که در مسیر برخورد با یک پست ایست بازرسی نظامی در منطقه خان الشیخ در ریف دمشق بود، شناسنایی و پیش از رسیدن به مقصد، هدف قرار داده منهدم کردند.

در دیر الزور نیز عملیات نظامی ارتش در چندین شهر و در حومه این شهر در مناطقی همچون الجبیله، فرودگاه قدیمی، البوسرای و الحویقه ادامه یافت و درگیری هایی میان ارتش با عناصر جبهه النصره رخ داد که به کشته شدن شماری از عناصر جبهه النصره از جمله یکی از رهبران آنان منجر شد.

22-10:48
26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها