مقاومت فلسطین مسولیت هلاکت نظامی اسراییلی را پذیرفت

مقاومت فلسطین مسولیت هلاکت نظامی اسراییلی را پذیرفت
چهارشنبه 4 دی 1392 - 16:04

تیپ های ناصر صلاح الدین شاخه نظامی کمیته های مقاومت مردمی مسئولیت کشته شدن نظامی صهیونیستی در نزدیکی شهرک ناحل عوز واقع در شرق شهر غزه را بر عهده گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم تیپ های ناصر صلاح الدین طی بیانیه ای خاطر نشان کرد که مجریان این عملیات توانستند با شلیک سه گلوله خمپاره به سمت شهرک ناحل عوز زمینه بازگشت خود را فراهم آورند.

این گروه فلسطینی اعلام کرد که عملیات مذکور در واکنش به جنایت های رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شماری از شهروندان فلسطینی در کرانه باختری و باریکه غزه صورت گرفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین یک سرباز صهیونیست که در ارتش رژیم صهیونیستی مشغول به خدمت بود، دیروز سه شنبه 24/12/2013 به ضرب گلوله تک تیرانداز فلسطینی در اطراف شهرک صهیونیست نشین "ناح العوز" در شرق شهر غزه به هلاکت رسید.

در پی این حادثه جنگنده های رژیم صهیونیستی عصر دیروز سه شنبه 24/12/2013 چندین منطقه در باریکه غزه را هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک کودک 4 ساله فلسطینی به شهادت رسید و چند شهروند دیگر زخمی شدند. جنگنده های رژیم صهیونیستی منزل یک شهروند فلسطینی در اردوگاه المغازی را هدف قرار دادند که در نتیجه آن، حلا ابو سبیخه، کودک 4 ساله فلسطینی به شهادت رسید و مادر و خواهر وی نیز زخمی شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها