حملات شبانه صهیونیستها در کرانه باختری شدت گرفت

حملات شبانه صهیونیستها در کرانه باختری شدت گرفت
پنج‌شنبه 5 دی 1392 - 11:01

ارتش رژیم صهیونیستی با همکاری شاباک ( شعبه اطلاعات امنیتی ارتش اشغالگر) عملیات شبانه گسترده‌ای را علیه فلسطینی‌ها در مناطق مختلف کرانه باختری آغاز کرده است.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری العالم، گزارشگر کانال 10 رژیم صهیونیستی اذعان کرد: "فلسطینیها از ورود نظامیان اسرائیلی به مناطق E در کرانه باختری ممانعت کردند. که در پی آن درگیریهای گسترده ای میان نظامیان اسرائیلی و فلسطینیها صورت گرفت."

وی افزود: پنج شنبه گذشته در پی دریافت اطلاعاتی در خصوص فعالیتهای یک عضو وابسته به جنبش جهاد اسلامی در اردوگاه جنین، نیروهای اسرائیلی با دو خودرو نظامی وارد جنین شدند. که این دو خودرو به سرعت توسط فلسطینیها شناسایی و محاصره شد.در اثر درگیری میان فلسطینیها و نیروهای اسرائیلی یک فلسطینی کشته شد.و فعال فلسطینی وابسته به جهاد اسلامی از محل گریخت."
گزارشگر کانال 10 خاطرنشان کرد: "در پی گزارشی از فعالیت عناصر وابسته به جنبش فتح در قلقیلیا، نظامیان اسرائیلی که برای توقیف این فعالان عازم قلقیا شده بودند ولی با مقاومت آنها روبرو شدند که در پی آن یک نیروی امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطینی کشته شد."
این گزارشگر صهیونیست گفت: "ارتش اسرائیل و شاباک بر ادامه عملیات شبانه خود علیه فعالان فلسطینی در اردوگاهها و مناطق مختلف کرانه باختری تاکید کردند."
 

پربیننده ترین خبرها