هشدار جدی دبی درباره خطر الجزیره قطر

هشدار جدی دبی درباره خطر الجزیره قطر
شنبه 7 دی 1392 - 12:29

نایب رئیس پلیس و امنیت عمومی دبی، شبکه قطری "الجزیره" را یکی از ابزارهای گروههای تروریستی توصیف کرد و هشدار داد هدف آن نابودی منطقه خلیج فارس است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "ضاحی خلفان" هشدار داد: شبکه ماهواره ای قطری الجزیره، برای خدمت رسانی به اخوان المسلمین است، گروهی که دولت مصر اخیرا آن را تروریستی اعلام کرده است.

خلفان در صفحه خود در توییتر نوشت: شخصا پیشنهاد می کنم نام شبکه الجزیره «شبکه رابعه الجزیره» باشد.

وی همچنین گرایشهای شبکه الجزیره قطر را فاجعه بار توصیف کرد و گفت که این شبکه به نظر دیگران توجه نمی کند. 

رابعه به نماد گروه اخوان المسلمین است که به میدان "رابعه العدویه" اشاره دارد.

این مسئول امنیتی هشدار داد: شبکه الجزیره افراد را به تروریسم تشویق می کند و رها کردن این شبکه در دست گروههای مشکوک فاجعه است، و این طرح موجب شعله ور کردن بحران ها در کشورهای عربی می شود.

ضاحی خلفان با درخواست برای بسته شدن دفاتر الجزیره در کشورهای حاشیه خلیج فارس، گفت: به همه این کشورها درباره طرح آینده الجزیره برای منطقه هشدار می دهم. هدف آینده الجزیره نابودی این منطقه است و باید دفاتر الجزیره بسته شود.

وی گفت در الجزیره گروهی از اصحاب رسانه معروف و یهودی مشغول به کار هستند.

این مسئول اماراتی همچنین با اشاره به بحران کنونی در ترکیه به عنوان یکی از مهم ترین هم پیمانان گروه اخوان المسلمین پرداخت و نوشت: لیره ترکیه به علت مساله فساد بزرگ در تاریخ معاصر این کشور به پایین ترین میزان سقوط کرده است، و ما به اخوان گفتیم حزب عدالت و توسعه ترکیه در حال سقوط است اما آنها باور نکردند.

پربیننده ترین خبرها