آموزش مبارزه با سحر و جادو به پلیس دینی عربستان !

آموزش مبارزه با سحر و جادو به پلیس دینی عربستان !
سه شنبه 10 دی 1392 - 20:53

کمیتۀ موسوم به امر به معروف و نهی از منکر عربستان، برای اعضای خود دوره‌های "مبارزه با سحر و جادو" برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دبیرخانه کمیته امر به معروف و نهی از منکر عربستان سعودی که به "پلیس شرعی" معروف است، اعلام کرد: ده ها تن از اعضای این کمیته، در دوره های آموزشی ویژه ای از جمله چگونگی مبارزه با سحر و جادو شرکت کرده اند.

بر پایه این گزارش، کمیته امر به معروف سعودی خاطر نشان کرد که اداره کل توسعه اداری این کمیته در دو هفته گذشته، برای 125 تن از اعضای خود، 11 دوره آموزشی در سراسر عربستان برگزار کرده است و در هفته جاری نیز شش برنامه آموزشی دیگر برای 150 نیروی میدانی این کمیته خواهد داشت.

خبرگزاری رسمی عربستان سعودی، برنامه های آموزش داده شده به نیروهای کمیته امر به معروف و نهی از منکر را "مهارت های مربوط به فعالیت در مجاورت مراکز آموزشی و مدارس، ایجاد تیم های میدانی، چگونگی مبارزه با سحر و جادو، بالابردن توانمندی های شخصی در کنار رعایت جوانب ایمانی، مهارت های مربوط به چگونگی تعامل با مسائل ناموسی و اخلاقی و همچنین چگونگی انجام وظیفه محتسبان در وقت نماز" برشمرد.

کمیته امر به معروف سعودی، درباره خطرهای سحر و جادو و پیامدهای آن برای جامعه، برای اعضای خود و دیگران سخنرانی ها و همایش های دوره ای برگزار می کند. در این همایش ها معمولا خطر سحر و جادو بر فرد و جامعه، به صورت تصویری توضیح داده می شود و راه های مبارزه با ساحران و "دفع سحر" آموزش داده می شود. !

در کشور عربستان، حکم جادوگری و سحر، اعدام است و در ماه ژوئن گذشته، یک مرد عربستانی به اتهام جادوگری اعدام شد.

26

پربیننده ترین خبرها