وخامت وضعیت جسمی جلاد صبرا و شتیلا

وخامت وضعیت جسمی جلاد صبرا و شتیلا
پنج‌شنبه 12 دی 1392 - 10:24

منابع خبری رژیم اسرائیل از وخامت وضعیت جسمی آریل شارون نخست وزیر اسبق این رژیم خبر می دهند که به خاطر کشتار فلسطینی ها در اردوگاه صبرا و شتیلا، به جلاد صبرا و شتیلاد معروف است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، رادیو ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد: وضعیت جسمی آریل شارون نخست وزیر پیشین اسرائیل که حدود 9 سال پیش به کُما رفت، ناگهان وخیم شده است .
این رادیو افزود: شارون 85 ساله که در مرکز درمانی شِبا وابسته به بیمارستان تِل هاشومِر نزدیک تل آویو بستری است ، درپی یک عمل جراحی از نارسایی حاد کلیوی رنج می برد.
شارون روز 4 ژانویه 2006  دچارسکته مغزی شد و از آن زمان تاکنون در کما به سرمی برد.
روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت نیز نوشت: طبق اعلام منابع بیمارستانی، شارون یک ماه پیش به بخش اورژانس منتقل شد و وضعیت جسمی وی مدتی بعد بهتر شد اما از چهار روز پیش بسیار وخیم شده است . 

از جمله جنایات شارون می توان به کشتار بیش از ۳۵۰۰غیر نظامی فلسطینی در اردوگاه صبرا و شتیلا به دست فالانژ های لبنان در سال ۱۹۸۲ به دستور وی زمانی که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بود نام برد.
بسیاری در دنیا شارون را پس از این جنایت به نام جلاد و قصاب صبرا و شتیلا می شناسند که این تازه بخش کوچکی از جنایات او علیه لبنانی ها و فلسطینی ها به شمار می رود.


 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها