کشته شدن یکی از سرکردگان داعش در الانبار عراق

کشته شدن یکی از سرکردگان داعش در الانبار عراق
جمعه 13 دی 1392 - 11:17

العالم - ابوایوب الانصاری یکی از برجسته ترین سرکرده های گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) در استان الانبار کشته شد.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، یگانی از نیروهای ضدتروریسم عراق در عملیاتی در شهر فلوجه موفق شد ابوایوب الانصاری شهروند تونسی را به قتل برساند.
بنابر این گزارش دیروز (پنجشنبه) نیز فرماندهی عملیات مشترک در عراق از هلاکت مفتی گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) در شمال رودخانه فرات خبر داد.
فرماندهی عملیات مشترک در عراق اعلام کرد: سرتیپ ابوالحسن دغدش مفتی شرعی گروه داعش در جریان عملیات امنیتی در شمال رودخانه فرات به هلاکت رسید.
پیش از این نیز فرماندهی ارتش عراق از هلاکت یک سرکرده تروریست به نام "شاکر وهیب الفهداوی" نیز خبر داده بود.
نیروهای ارتش عراق از حدود دو هفته قبل عملیات گسترده ای را در استان الانبار برای پاکسازی این استان از وجود گروه های تروریستی و به ویژه عناصر داعش آغاز کرده اند.
خبرنگار شبکه العالم روز پنجشنبه از تکمیل عملیات پاکسازی شهر "الرمادی" در استان "الانبار" از وجود عناصر گروه تروریستی داعش خبر داد.
خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، نیروهای ویژه پلیس در شهر الرمادی خسارتهای سنگینی را به تروریستها وارد کرده و شمار قابل توجهی از آنان را از پای در آوردند.
عشایر عراقی در این عملیات به یاری پلیس و نیروهای امنیتی شتافتند و حضور مؤثری را در پاکسازی شهر از وجود عناصر داعش ایفا کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها