ورود تروریستها به عراق با گذرنامه کشورهای عربی !

ورود تروریستها به عراق با گذرنامه کشورهای عربی !
پنج‌شنبه 19 دی 1392 - 17:34

نخست وزیر عراق با تأکید بر اینکه مقابله با تروریسم پایانی نخواهد داشت، تصریح کرد که برخی از تروریستها، با استفاده از گذرنامه های کشورهای عربی وارد عراق شده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "نوری مالکی" امروز (پنج شنبه) تأکید کرد: برخی از تروریست ها با گذرنامه کشورهای عربی برای انجام اقدامات تروریستی علیه مردم عراق، وارد کشور می شوند.
وی در حاشیه دیدار با سفرا و رؤسای هیأت های نمایندگی کشورهای عربی و اسلامی در عراق تصریح کرد: مردم استان الانبار و عشایر آن در صف اول جنگ و مقابله با القاعده قرار دارند و آنها از ارتش خواستند تا به کمک آنها بشتابد و ارتش عراق به همه شهروندان کشور با دیدگاههای متفاوتشان تعلق دارد.
نوری مالکی خاطرنشان کرد: ارزیابی های ما در زمینه مقابله با تروریسم نشان دهنده آن است که این امر پایان نخواهد داشت و انتظار داریم که این پدیده شوم، کشورهای دیگری را نیز هدف قرار دارد و آنچه در روسیه اتفاق افتاد دلیلی بر این مدعا است.

وی تصریح کرد: هدف نهایی نسبت دادن صفت کشتار و خونریزی به اسلام و مسلمانان است. به همین دلیل باید با همه کسانی که در صف تروریست ها قرار می گیرند مقابله شود.
مالکی با قدردانی از نقش رسانه ها در مقابله با تروریسم گفت: متأسفانه برخی از رسانه های عربی، روش کاملا متفاوتی را در پیش گرفته اند و گویی در صف تروریست ها قرار دارند.
نخست وزیر عراق با درخواست از کشورهای عربی و اسلامی برای مقابله با تروریسم، افراطی گری و تکفیر تأکید کرد: بهترین حالت از وحدت ملی در زمینه مقابله با تروریسم از طریق پاسخ دادن ارتش عراق به درخواست کمک عشایر و کمک های بین المللی به عملیات نظامی در الانبار تحقق خواهد یافت.
نوری مالکی همچنین از کشورهای حامی تروریست ها که از آنها به صورت رسانه ای و مالی حمایت می کنند، خواست به این سیاست ها پایان دهند.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده است نتیجه چنین سیاست هایی، آسیب دیدن حامیان تروریسم در نتیجه پیامدهای اقداماتشان است.

پربیننده ترین خبرها