هلاکت 45 تروریست در کمین ارتش سوریه

هلاکت 45 تروریست در کمین ارتش سوریه
جمعه 20 دی 1392 - 12:37

ارتش سوریه با ایجاد یک کمین موفق شد 45 تروریست را در منطقه الخالدیه استان حمص در مرکز سوریه به هلاکت برساند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از دمشق، تروریست های کشته شده افرادی بودند که تلاش داشتند تا محاصره برخی مناطق الخالدیه را بشکنند که در کمین ارتش سوریه گرفتار شدند.

ارتش سوریه همچنین در دیرالزور با ایجاد کمین برای یک گروه از نیروهای گروهک تروریستی النصره در منطقه الصناعه، تعدادی از آنها را به هلاکت رسانده و شماری را نیز به اسارت دربیاورد.

از ریف حلب ، ادلب و الرقه نیز خبر می رسد که درگیری های سختی میان گروهک تروریستی داعش و اعضای گروهک مسلح احرار الشام روی داده که گروهک داعش در این درگیری، گذرگاه مرزی "تل ابیض" در مجاور سوریه با ترکیه را به تسلط خود درآورد.

عناصر گروهک داعش همچنین "خالد بیانونی" سرکرده گردان موسوم به التوحید را در ریف حلب شمالی را پس از اسارت، اعدام کردند.

سازمان موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه نزدیک به مخالفان خارج نشین نظام سوریه گفت: دستکم هجده نفر در منطقه الکافات در استان حماه در مرکز سوریه بر اثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده، کشته شدند.

از شهر حمص نیز خبر می رسد که تروریست ها با شلیک سه خمپاره به دو منطقه المهاجرین و العباسیه این شهر چند شهروند غیر نظامی سوری را مجروح کردند.

گزارشها همچنین حاکی از آن است که تروریست ها سه خمپاره نیز به شهرک مسکونی العلالی در استان ریف دمشق شلیک کردند.

از داریا در استان ریف دمشق نیز خبر می رسد که ارتش سوریه با تصرف مناطق زیادی از این شهر، اقدام به نظافت اطراف حضرت سکینه دختر امام علی (ع) کرده است؛ گروههای تروریستی در زمان تسلط بر این منطقه اقدام به سوزاندن و تخریب این حرم مطهر کرده بودند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها