نگرانی درباره سرنوشت نامعلوم روحانی برجسته بحرینی

نگرانی درباره سرنوشت نامعلوم روحانی برجسته بحرینی
چهارشنبه 25 دی 1392 - 13:20

به دنبال انتشار اخباری مبنی بر ممنوع الملاقات شدن سید "محمود موسوی" روحاني برجسته و از نویسندگان بحريني، شورای اسلامی علمای بحرین درباره سرنوشت مبهم او به شدت ابراز نگرانی کرد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، اخبار منتشر شده از قطع هرگونه امکان ارتباط و آگاهی از وضعیت این روحانی بازداشت شده و ممنوع الملاقات کردن وی حکایت دارد.
شورای اسلامی علمای بحرین با صدور بیانیه ای، بر مخالفت خود با برخوردهای امنیتی و حمله به منازل شهروندان و افراد محترم و مصادره اموال آنها و نقض حقوق بشر، تاکید کرد و اینگونه اقدامات را به هدف بحرانی تر کردن وضعیت سیاسی بحرین دانست.

مزدوران رژيم آل خليفه پس از یورش به منزل سید محمود موسوي از علمای برجسته بحريني در بامداد پنجشبه (19دی ماه) وی را  بازداشت کرده و به مکان نامعلومی بردند.

این روحانی برجسته بحرینی تاکنون 20 جلد کتاب تالیف کرده است.
اين نيروها همچنين وسايل اين روحاني از جمله تلفن، رايانه، كتاب ها و دیگر وسایل شخصی وي را مصادره كردند و اسباب و وسايل خانه اش را به هم ريختند.
نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه، شنبه 7دی ماه نیز شیخ "علی سلمان" دبیرکل جمعیت وفاق را بازداشت کردند، اما به دنبال اعتراضات گسترده مردم، وی پس از ساعاتی آزاد شد .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها