حملۀ "بدل" شاهزاده سعودی به عضو هیأت امربه‌معروف

حملۀ
چهارشنبه 25 دی 1392 - 19:22

یک شهروند عربستانی که خود را از شاهزادگان سعودی معرفی می کرد، به یکی از اعضای کمیته امر به معروف و نهی از منکر عربستان در استان جده حمله‌ور شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این اتفاق، هنگامی رخ داد که یک گروه از اعضای کمیته امر به معروف و نهی از منکر، به خیابان صاری در شمال استان جده رفته بودند تا از بسته شدن مغازه ها در وقت نماز عشا، اطمینان حاصل کنند.

جزئیات این ماجرا را سایت خبری "الوئام" عربستان، به نقل از منابع خود منتشر کرده و نوشته است: یک جوان 20 ساله، با دوستان خود درحال گردش بود که عوامل کمیته امر به معروف و نهی از منکر آنان را متوقف کردند و قصد تذکر به آنها را داشتند، اما جوان 20 ساله ادعا کرد که شاهزاده سعودی است و بی درنگ به اعضای کمیته امر به معروف، حمله ور شد که همراهانش مانع وی شدند. سپس اعضای کمیته امر به معروف، نیروهای امنیتی را به محل درگیری فراخواندند.

منبع یاد شده افزود: در محل درگیری، زنی حضور داشت که ادعا کرد مادر شخص مهاجم است، اما نیروهای پلیس به سرعت متوجه شدند که این زن دروغ می گوید و فقط قصد آزاد کردن شخص مذکور را دارد.

سایت خبری الوئام در ادامه این گزارش نوشت: نیروهای پلیس، پس از تهیه گزارشی از این درگیری، جوان مهاجم را به اتهام ادعای دروغین در انتساب به دربار و حمله به عناصر کمیته امر به معروف و نهی از منکر، به مرکز پلیس السلامه تحویل دادند تا پس از تحقیقات و بازجویی های لازم، به دادستانی تحویل و محاکمه شود.

 

پربیننده ترین خبرها