رسوایی جدید ثروتمندترین خاخام رژیم اسرائیل

رسوایی جدید ثروتمندترین خاخام رژیم اسرائیل
جمعه 27 دی 1392 - 12:43

پرونده فساد "یوشیاهو پینتو" بزرگترین و ثروتمندترین خاخام رژیم اسرائیل با پرداخت رشوه او به یکی از ژنرال های ارشد پلیس رژیم صهیونیستی وارد مرحله جدیدی شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خاخام پینتو که از یک سال پیش درگیر پرونده فساد مالی است، با اتهام جدیدی یعنی پرداختن رشوه به یکی از ارشدترین ژنرال های پلیس رژیم صهیونیستی روبرو شده است.

دست داشتن خاخام بزرگ رژیم صهیونیستی و یکی از فرماندهان ارشد پلیس در بزرگترین پرونده رشوه خواری، رسوایی بزرگی را در سرزمین های اشغالی رقم زده و به حیثیت این رژیم ضربه مهلکی وارد کرده است.

به نوشته روزنامه صهیونیستی "هاآرتص"، شماری از افسران عالی رتبه پلیس رژیم صهیونیستی و "یوشیا پینتو" در بزرگترین پرونده رشوه خواری و معاملات مالی مشکوک دست دارند.

پینتو بات یکی از مشهورترین خاخام های صهیونیستی است که به همراه همسرش، از یک سال پیش تاکنون تحت بازجویی درباره پرونده رسوایی مالی قرار دارد.

وی به تازگی تلاش داشت با پرداخت رشوه اطلاعات محرمانه ای از پلیس رژیم صهیونیستی دریافت کند، اما سرویس تحقیقات داخلی پلیس از این اقدام پرده برداشت و این خبر در رسانه های صهیونیستی بازتاب گسترده ای یافت.

اقدام پینتو در پرداخت رشوه به یکی از ارشد ترین افسران ارشد پلیس منجر به افشای دست داشتن شماری از مقامات ارشد امنیتی در این پرونده شده است.

پینتو با وجود اینکه کمتر از 40 سال سن دارد و نسبت به بسیاری از خاخام های صهیونیست، جوان به حساب می آید، دارای نفوذ زیادی است و به عنوان رهبر معنوی بسیاری از ثروتمندان و سیاستمداران صهیونیست شناخته می شود.

پینتو بسیار ثروتمند است و با وجود سن کم خود، پست های مهمی را بدست آورده است.

"یدیعوت آحارنوت" دیگر روزنامه رژیم صهیونیستی نوشت: بسیاری از خاخام های وابسته به پینتو با راه اندازی شبکه های گسترده در سراسر جهان، موسسات خیریه ای راه اندازی کرده و کمک های دریافتی از این موسسات را سرقت می کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها