پاسخ جمعیت وفاق به طرح دیدار با ولیعهد بحرین

پاسخ جمعیت وفاق به طرح دیدار با ولیعهد بحرین
شنبه 28 دی 1392 - 10:33

معاون دبیرکل تجمع ملی دمکراتیک بحرین تاکید کرد: مخالفان هرگز اصلاحات ظاهری را به ویژه بعد از جانفشانی های بسیار ملت بحرین نخواهند پذیرفت.

"محمد الدرازی" روز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: رژیم بحرین از مدتها پیش سعی دارد که بین مخالفان شکاف و دودستگی ایجاد کند اما مخالفان از آن کاملا آگاه هستند و برای ایجاد همبستگی و انسجام تلاش می کنند تا به منظور آزادی بازداشت شدگان، توقف حملات و شکنجه برنامه ریزی شده در زندان ها، وارد گفتگوی جدی با دولت شوند. 
وی با اشاره به اینکه "اگر به طور مناسب برای گفت وگو بین مخالفان و دولت زمینه سازی نشود؛ گفتگوی جدی وجود نخواهد داشت"، افزود: دولت از جمعیت وفاق ملی اسلامی خواست که نشستی با ولیعهد برای بررسی برخی مسائل به منظور زمینه سازی برای گفتگوی جدی برگزار کند.
الدرازی تاکید کرد: ما مخالفان از این امر آگاهیم و خواسته ما این است که شخصیت ها و رهبران انقلاب که در زندان هستند؛ در گفتگوها شرکت داده شوند و گرنه راه حل ریشه ای برای پایان دادن به بحران وجود نخواهد داشت. 
وی گفت: رژیم آل خلیفه بر موضع خود پافشاری می کند و به خواسته مخالفان عمل نخواهد کرد و مخالفان نیز به خواسته های خود اصرار می روزند و ایجاد مجلس موسسان واقعی و حقوق مشروع خویش را براساس قانون بین المللی خواستار هستند. 
معاون دبیرکل تجمع ملی دمکراتیک بحرین در اشاره به خواست مخالفان در تشکیل مجلس منتخب در این کشور اظهار داشت: حتی اگر شمار مخالفان در مجلس نمایندگان براساس فرمول 20-20 افزایش یابد؛ این اقدامات بسیار ظاهری است و ملت آن را نمی پذیرد.
الدرازی تاکید کرد: ملت بحرین بعد از جانفشانی های زیاد خود، خواستار دستیابی کامل به حقوق خویش است و چیزی غیر از این را نخواهد پذیرفت. ما به مخالفت مسالمت آمیز خود که جهانیان را شگفت زده کرده است، ادامه می دهیم و از شیوه مسالمت آمیز خود دست برنخواهیم داشت و صحنه را ترک نخواهیم کرد تا اینکه رژیم به همه خواسته های ما عمل کند.

-17-22:44

پربیننده ترین خبرها