رژیم صهیونیستی پیکر شهدا را چگونه نگهداری می‌کند

رژیم صهیونیستی پیکر شهدا را چگونه نگهداری می‌کند
دوشنبه 30 دی 1392 - 12:00

رژیم صهیونیستی قرار است پیکر 36 شهید فلسطینی را پس از 12 سال به خاناده های آنان تحویل دهد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "فاطمه عبدالکریم" دبیر ستاد مردمی بازپس گیری پیکرهای شهدای فلسطینی، اعلام کرد که این رژیم، دیشب پیکر "مجدی خنفر" از شهدای روستای "سیلت الظاهر" در جنین را به خانواده اش پس داد و پیکر چند شهید دیگر فلسطینی را نیز روز سه شنبه تحویل خواهد داد.
خانواده های شهدای فلسطینی، پس از تلاش های پیگیر و به کارگیری سازمان های حقوقی و مراجعه به دادگاه های مختلف صهیونیستی، توانستند رژیم صهیونیستی را به پس دادن پیکر این چند شهید وادار کنند.
رژیم صهیونیستی در اقدامی مغایر با قوانین و عرف بین المللی، از پس دادن پیکر شهدای فلسطینی به خانواده هایشان سر باز می زند و پیکر این شهدا را در چهار قبرستان در اراضی اشغالی، تحت عنوان قبرستان "مبارزان دشمن" دفن می کند و هیچ کس از آمار واقعی پیکرهایی که در این مکان به صورت توهین آمیزی دفن شده اند اطلاع دقیقی ندارد.
فاطمه عبدالکریم در این خصوص گفت: نهادهای فلسطینی، اسناد موثقی در اختیار دارند که ثابت می کند پیکر دستکم 288 شهید فلسطینی نزد رژیم صهیونیستی است و این رژیم آنها را در عمق 20 سانتیمتری و چسبیده به یکدیگر دفن کرده است. البته این آمار مربوط به شهدایی است که اسنادی از آن ها در دست داریم اما واقعیت آن است که شمار پیکرهایی که در بازداشت رژیم صهیونیستی هستند، بیشتر از این ارقام است و ما از این رژیم درخواست می کنیم که در این خصوص آماری دقیق اعلام کند.
رژیم صهیونیستی برای تحویل پیکر شهدا، خانواده های شهدا را مجبور کرد برای اثبات خویشاوندی خود، آزمایش دی. ان. ای بدهند.

26

پربیننده ترین خبرها