رژیم صهیونیستی فرزند عضو ارشد حماس را ربود

رژیم صهیونیستی فرزند عضو ارشد حماس را ربود
سه شنبه 1 بهمن 1392 - 16:28

العالم - نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی ظهر امروز (سه شنبه) فرزند جمال ابوالهیجاء از اعضای ارشد جنبش حماس را که در اسارت رژیم صهیونیستی به سر می برد، در شهر جنین ربودند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک عضو ارشد جنبش حماس در کرانه باختری با صدور بیانیه ای تصریح کرد: نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی ظهر امروز عماد جمال عبدالسلام ابوالهیجاء 25 ساله را از یک مغازه در خیابان حیفا در شهر جنین ربودند.

وی افزود:  نیروهای ویژه با ورود به مغازه و بازداشت عماد وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس به مکان نامعلومی منتقل کردند.

خبرگزاری "رای الیوم" نیز به نقل از شاهدان عینی اعلام کرد که نیروهای صهیونیستی لباس غیرنظامی برتن داشته و سوار بر خودرویی با پلاک فلسطینی بودند.

موسسه حقوق بشری همبستگی بین المللی نیز در بیانیه جداگانه ای با تایید این خبر افزود: روند ربودن عماد 25 ساله فقط 15 دقیقه به طول انجامید.

ارتش رژیم صهیونیستی دوماه قبل به بهانه تعقیب چند فراری به منزل جمال ابوالهیجاء در اردوگاه جنین حمله کردند و یک جوان فلسطینی را در منزل وی به شهادت رساندند.

عبدالسلام فرزند اول جمال ابوالهیجاء نیز در زندانهای رژیم صهیونیستی به سر می برد و فرزند دیگر وی به نام حمزه هم تحت تعقیب نیروهای این رژیم قرار دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها