مالکی: عملیات ارتش ضد القاعده ادامه می یابد

مالکی: عملیات ارتش ضد القاعده ادامه می یابد
چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 15:03

نخست وزیر عراق تاکید کرد که عملیات ارتش این کشور تا نابودی القاعده ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "نوری مالکی" در سخنرانی هفتگی خود اظهار داشت: عملیات نظامی برای تعقیب تروریست ها، از پایگاهی به پایگاه دیگر توسعه یافته و عمق بیشتری می یابد. این عملیات خسارت های زیادی برای تروریست‌ها در پی داشته و به آزادی مناطقی منجر شده است که تروریست‌ها، آن‌ها را به پناهگاه‌هایی امن برای خود تبدیل کرده بودند.
سایت خبری "سومریه نیوز" به نقل از نوری مالکی نوشت: عملیات نظامی، با موفقیت ادامه خواهد یافت و گسترش و شدت بیشتری به خود خواهد گرفت تا وقتی که تروریست هایی که متعرض عزت مردم و وحدت کشور شده اند، از بین بروند.
وی در بیان اهداف تروریست‌ها در عراق، خاطر نشان کرد: این افراد به دنبال ایجاد فتنه طایفه‌ای هستند تا در پایان عراق را تجزیه کنند.
نخست وزیر عراق تاکید کرد: ملت عراق، با همه نیروهای سیاسی، اجتماعی و عشایری خود، همچون سدی استوار در برابر این گروه و اهداف پلیدشان ایستاد.
نوری مالکی در پایان با تاکید بر اهمیت رویکرد جدی دولت و نزدیک بودن زمان برای یکسره کردن موضوع حضور این جنایتکاران در شهر فلوجه، گفت: زمانِ پایان دادن به حضور این گروهک‌ها در شهر فلوجه و نجات مردم این شهر از دست آن‌ها فرا رسیده است.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها