دو شهروند زخمی بحرینی همچنان ناپدید هستند

دو شهروند زخمی بحرینی همچنان ناپدید هستند
چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 17:52

با وجود گذشت بیش از دوهفته از ناپدید شدن دو شهروند بحرینی که از سوی نیروهای رژیم آل خلیفه هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود، مسئولان امنیتی بحرین هیچ اطلاعاتی درباره سرنوشت این افراد ارائه نداده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، این دو شهروند بحرینی که یکی از آنان کودک است، شب 8 ژانویه در منطقه المرخ به ضرب گلوله نیروهای رژیم آل خلیفه به شدت زخمی شدند و تا این لحظه از محل اختفا و سرنوشت آنان خبری در دست نیست.

سایت خبری جمعیت اسلامی الوفاق نوشت: خانواده های این شهروندان بحرینی تلاش کردند از محل اختفای آن دو اطلاع پیدا کنند، به ویژه اینکه خانواده های آنان متوجه شدند که این شهروندان بر اثر اصابت گلوله به شدت مجروح شده اند.

اما هیچ یک از این تلاش ها، منجر به کشف محل اختفا و سرنوشت آنان نشده و در نتیجه مسئولیت قانونی و اخلاقی این جنایت به طور کامل متوجه مسئولان رژیم آل خلیفه در بحرین است.

جمعیت ملی اسلامی الوفاق اعلام کرد: گذشت 14 روز از زمان ناپدید شدن این افراد بعد از زخمی شدن آنان، نشان دهنده رویکرد غیرانسانی مسئولان رژیم آل خلیفه در تعامل با شهروندان و بی ارزش شمردن جان آنان است. این رژیم بویی از انسانیت نبرده و درصدد انتقام جویی از شهروندان است.

جمعیت الوفاق خواستار اطلاع رسانی مسئولان آل خلیفه درباره سرنوشت این شهروندان بحرینی شد و تاکید کرد پنهان کاری مسئولان بحرینی درخصوص سرنوشت این دو نفر، نشان دهنده اهانت و تعرض خطرناک آنان نه تنها به این دو نفر بلکه به خانواده های آنان و ملت بحرین است زیرا چنین رفتاری، موجب ایجاد رعب و وحشت میان همه شهروندان بحرینی می شود.

الوفاق پیش از این از همه سازمان ها و نهادهای حقوقی و بین المللی خواسته بود که خیلی فوری برای توقف تجاوزگری های مستمر مسئولان رژیم آل خلیفه ضد شهروندان وارد عمل شوند.

الوفاق اعلام کرده بود که مسئولان بحرینی با به کارگرفتن همه امکانات و اختیارات خود، درصدد انتقام گیری از مردمی هستند که خواهان تحول دموکراتیک و حقوق مسلم خود هستند.

جمعیت الوفاق از طریق بخش آزادی ها و حقوق بشر در این جمعیت، از کمیته بین المللی صلیب سرخ و نیز گروه ویژه پنهان شدن اجباری وابسته به سازمان ملل خواست برای معلوم شدن سرنوشت دو شهروند بحرینی که به طرز وحشیانه از سوی نیروهای رژیم آل خلیفه بازداشت شده اند، وارد عمل شوند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها