دبیرکل وفاق خواستار تحقق دموکراسی در بحرین شد

دبیرکل وفاق خواستار تحقق دموکراسی در بحرین شد
چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 18:50

دبیرکل جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین از همه گروه‌های مخالف و موافق و همچنین حکومت خواست برای برای تحقق آزادی، کرامت، مساوات و دموکراسی تلاش کنند، چرا که "استمرار بحران در این کشور مایه ننگ است".

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "شیخ علی سلمان" از رهبران برجسته مخالفان رژیم بحرین، با صدور بیانیه ای در صفحه اجتماعی توییتر خود - که پایگاه اینترنتی الوفاق نیز آن را منتشر کرد- افزود: راه پیشرفت کشور، نوگرایی و ایجاد حکومت قانون مدار، دست برداشتن از افکار متحجرانه و سنتهای استبدادی؛ و استفاده از تجربیات بشری است.

شیخ سلمان ادامه داد: اگر به خود کمک کنیم، به حقوق بشر و شهروندانمان احترام بگذاریم، دنیا نیز به ما کمک خواهد کرد، اما سرکوب باعث می شود، رژیم منفور باقی بماند. 

وی با ابراز امیدواری نسبت به تحقق دموکراسی در بحرین به منظور حفظ منافع تمام مردم، دیکتاتوری و حکومت مطلقه را عامل بروز فساد، سرکوب، بی ثباتی و عقب ماندگی دانست.

این شخصیت بحرینی گفت وگوی جدی را راهبردی مهم در مبارزه مسالمت آمیز دانست و یادآور شد: دموکراسی واقعی عامل حفظ حقوق مردم در برابر استبداد است لذا اصرار ما به مساوات، عدالت و مشارکت در مدیریت کشور به خاطر ایجاد ثبات و پیشرفت است.  

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها