وحشتناکترین گذرگاه دنیا +عکس

وحشتناکترین گذرگاه دنیا +عکس
پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 - 22:47

العالم - چین کشوری است که شگفتی های بسیاری را در خود نگه داشته و این شگفتی ها گاهی و تاریخی هستند اما در میان آن ها می توان نمونه هایی را نیز پیدا کرد که مربوط به زمان حال است و با وسیله های حرفه ای ساخته شده اند، اما بازهم حیرت آور هستند.

“جینفو شان” نام گذرگاهی است که به تازگی در چین افتتاح شده است و با اینکه ایمنی و امنیت آن به خوبی رعایت شده اما به عنوان یکی از حیرت آورترین و ترسناک ترین گذرگاه های دنیا شناخته می شود. این گذرگاه کوه های مختلف را با ارتفاعات متفاوت به هم متصل می کند.
کوهستان “جینفو” که گذرگاه در آن قرار گرفته زیستگاه ۵۸۸۰ نوع مختلف از گیاهان است که در این میان ۵۲ نوع آن ها تحت حفاظت های مختلف زندگی می کنند چرا که از جمله نادرترین گل های دنیا به شمار می آیند. همچنین در مسیر گذرگاه ۳۶ نوع مختلف از حیوانات کمیاب نیز دیده می شوند.
این گذرگاه در برخی از نقاط می تواند تا ارتفاع ۲۴۰۰ متری هم بالا رفته و دقیقا در دیواره کوهستان قرار گرفته است از این رو در صورت افتادن فردی از روی گذرگاه امیدی به زنده ماندن او نخواهد بود به همین دلیل عبور از این مسیر برای آن دسته افرادی که بیماری های قلبی دارند ممنوع شده است.
گذرگاه با عبور از جنگل، کوهستان و مناظر طبیعی زیبا به همراه ترسناک بودن و قرار گرفتنش در یکی از خطرناک ترین قسمت های کوهستان این روزها به عنوان یکی از جالب ترین گذرگاه های دنیا شناخته می شود.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها