ادعای کشف پیکر بی‌سر دیپلمات ‌ایرانی دریمن+تکمیلی

ادعای کشف پیکر بی‌سر دیپلمات ‌ایرانی دریمن+تکمیلی
شنبه 5 بهمن 1392 - 16:48

برخی منابع خبری در یمن، از کشف جسدی بی‌سر خبر داده و آن را متعلق به دیپلمات ربوده شده ایرانی دانسته‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، برخی منابع خبری در یمن، به نقل از منابع محلی این کشور مدعی شده اند، جسدی که در استان مأرب کشف شده، متعلق به نور احمد نیکبخت، دیپلمات ربوده شده ایرانی است.

سایت خبری "نیوز یمن" نوشت: تا این لحظه هویت واقعی این جنازه بی سر مشخص نشده، اما آن را مربوط به دیپلمات ایرانی ربوده شده دانسته اند.

نیکبخت در ساعت 10 صبح یکشنبه 30 تیر ماه گذشته در راه رفتن به سوی سفارت ایران در صنعا توسط افراد تروریست های القاعده ربوده شده بود.

هفته گذشته (28 دی ماه 92)  نیز «علی اصغر اسدی» دیپلمات ایرانی در یمن مورد حمله افراد "ناشناس" قرار گرفت، و همان روز بر اثر شدت جراحات در بیمارستان به شهادت رسید.

در همین حال، یک منبع آگاه در وزارت کشور یمن دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار العالم در صنعا، تاکید کرد: خبر اعلام شده از سوی منابع امنیتی استان مأرب در خصوص نسبت دادن جنازه کشف شده به دیپلمات ایرانی، دقیق نیست و برای شناسایی هویت صاحب جنازه، فقط نظر پزشکی قانونی قابل استناد خواهد بود.

خبرنگار ما در صنعا افزود: هم اکنون رئیس دفتر وزیر کشور یمن در تماس تلفنی با دفتر العالم، از آغاز تماس ها به منظور صدور بیانیه رسمی از سوی وزارت کشور در خصوص هویت جنازه کشف شده خبر داد و اخبار تکمیلی به محض وصول، منتشر خواهد شد.

خبرنگار العالم همچنین گفت: تلاش ها برای کسب خبری در این باره از سفارت جمهوری اسلامی در یمن تاکنون بی نتیجه بوده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها