تصاویر؛ آل‌خلیفه به مردگان هم رحم نمی‌کند!

تصاویر؛ آل‌خلیفه به مردگان هم رحم نمی‌کند!
شنبه 5 بهمن 1392 - 18:58

العالم - نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه صبح امروز شنبه در سومین حمله به گورستانی در منطقه ابوصیبع واقع در شمال منامه، تعدادی از قبور آن را تخریب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، در چند ماه گذشته این سومین بار است که نیروهای رژیم آل خلیفه نسبت به هتک حرمت این آرامگاه اقدام می کنند؛ این بار قسمتی از دیوار این قبرستان نیز دستخوش رفتار عجیب و هتاکانه نیروهای رژیم آل خلیفه گردید و تخریب شد.

این اقدام مزدوران آل خلیفه که بر خلاف تمام موازین انسانی، دینی و ملی است، نشان می دهد که رژیم بحرین برای هیچ چیزی ارزش و احترام قائل نیست.

از سوی دیگر، ماموران امنیتی آل خلیفه در ادامه رفتارهای ضد انسانی با شهروندان بحرینی، در ساعات اولیه بامداد امروز به منزل چند شهروند بحرینی در مناطق القُریّه و کرباباد حمله کردند که در این حمله یکی از شهروندان بحرینی ساکن در منطقه بازداشت شد.

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه همچنین شب گذشته نیز با تعداد زیادی خودرو به محاصره خانه های این منطقه پرداخته و در ساعاتی که اهل خانه در خواب بودند، ضمن هتک حرمت حریم امن خانه های مردم، برای ساکنان این منازل رعب و وحشت ایجاد کردند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها